Festlig liten sak

Noen som har funnet en slik i akvariumet?

Har ikke funnet noe lignende i mine karr kan jeg trygt si. Så ut til å være en ekkel, men artig liten sak. Lignet litt på en mark? Har du funnet en slik i et av dine karr?
Æsj nå gikk det kaldt nedover ryggen på meg. For noe gyselig å få i akvariene. Hvordan har du fått dette i karet ditt da?
Neimen Heidi da, synes du ikke den var søt? Plutselig var den dobbelt så lang...... Hadde vært noe det.... hmm.
He he jeg burde vel sagt det hvis den hadde vært en snegle men det er den ikke heldigvis.....Så den er ikke søt..så ut som det var en mark i marken..den ene kom ut og dro den andre etter seg....
Vi finner vel mye rart i akvariene men jeg tviler på om vi kommer til å finne en slik da de lever på land i en eller annen krok av Australia.
den var rå da, søkte litt på google, det er en "Nemertea" den lever i bakken, så liten sjans å finne den i akvariet, men tror ikke den lengste kan være i karet, de blir faen meg 60meter :O
æææsj, fysj for noe ekle greier Jeg snur ikke på steiner og greiner igjen med det første....
Inaktiv bruker
hei Mvjnz tenk på di som spiser såne skapninger som sneks =
Skulle ikke forundre meg om aboriginerne spiser dem, de spiser ofte insekter og larver...
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap