Hei er det noen fra tromsø hær?

ei venninne av meg skal til Tromsø nå snart og skal kjøpe fisk og planter til meg. Men man vet jo ikke hvilke fisk de har inne. Så om noen har vært innom butikken dær og har i minne hva dem har så hadde det vært fint å få høre. ja vet jeg kan ringe å høre,men e litt prate syk nå...lol
I Tromsø er 5 butikker, med kanskje totalt 200 akvarier. I hvert kar går det vanligvis 1-5 arter. Tror nok du må være noe mere spesifikk på hva du er på utkikk etter.

Nå har det i tillegg nettopp vært jul, slik at de fleste av butikkene fyller vel på akvariene sine slutten av uke 2 eller uke 3.
så pass mange ja. Jeg tenkte på boviliansk sommerfuglciklide,fordi jeg har lyst å prøve meg på den,eller en annen ciklide som ikke er for vanskelig (forslag) Og forslag til butikk som kanskje ha inne slike fisker.
Tropehagen hadde boliviansk sommerfuglciklide inne i romjula. Ellers er det vel bare å kikke gjennom akvriene å se hva de har.
ca hva koster en slik fisk?
Jeg kan huske fisk jeg ser i kar når jeg er innom, men ikke priser. Men vil tippe på avhengig av størrelse og leverandør at prisen ligger på mellom 50 -150 kr, med en typisk pris på 59- 79 kr.
så fint at du husker fisk da,håper de har den inne. den 14 jan.skal hun handle for meg. Skal ringe å høre når det nærmer seg. Tusen takk for svar og ha en fin natt.
Og er det noen fra Tromsø som har lyst til å fortelle noe om hvilke fisker som finnes i butikkene dær nå,så er jeg veldig gla for all info
Så lar vi det ligge, og går tilbake til tema

Måtte slette ett innlegg nå. Vanskelig å la ting ligge tydeligvis. Kom dere tilbake til tema, folkens
Sorry, var ikke meningen at tråden skulle flyte helt ut. Ser at jeg ikke var helt patent jeg heller. Har ryddet opp slik at tråden holder seg til topic.
nada problemas Tromsøbutikkfisken ble liksom helt bortevekk.
dyrebutikken på stakkevollanveien og tropehagen på pyramiden er de beste butikkene i tromsø mener nå jeg. De bruker å ha en del spennende "ikke standard" selskapsfisk på de to.(i tillegg til at jeg syns akvariene ser mer forsegjort)
I tillegg er betjeningen veldig hjelpsom. Om de selv ikke vet svaret så leter de det fram(en satt etter arbeidstid hjemme å leita fram info jeg lurte på).. Anbefaler deg å ringe de to å snakke med de om hva de får inn eller har inne, av de typene du er interessert i.=) lykke til=)

Tilfeldig bekjentskap
© Tina Arntsen
Reklame for plussmedlemskap