Skal jeg la meg irritere, eller overse det

Har pr i dag et av mine karr ute for salg/budrunde og det innkluderer en del fisk- blant annet 50+ corydoras aeneus og fikk en kommentar under annonsen min

sitat
hei loffa
Er det mulig å bare kjøpe karret har ikke bruk for stygg fisk .. cory er for tullinger mener jeg.ekte mannfolk har L-MALLER..sitat slutt

Antar at det er mange tullinger som meg da, jeg mener corydoras er en av di fiskene som øker mest i intresse. Jeg skjønner jo selvfølgelig at vi har forskjellig intresse på fisketyper, men å kalle meg en tulling under MIN salgs annonse vil jeg si er å gå litt langt. Som pluss medlem har jeg muligheten til å slette denne kommentaren. Skal jeg overse tiltalen eller skal jeg slette innlegget jeg selv mener er upassende? Hva mener du om en slik kommentar og ville du slettet den?
..
Slett den!!Kommer nok fra en person som ikke vil ha karret engang. (Tror jeg)
Hadde latt den stå jeg. Den eneste som dummer seg ut er jo vedkommende som legger ut slikt tull.

Vitner kanskje om noe trangsynthet når det ikke finnes forståelse for at innenfor akvaristikken, med alle sine valgmuligheter, finnes det folk med forskjellige interesser. Jeg respekterer folk som ikke er interessert i corydoras, og regner med at jeg respekteres selv om f.eks discus ikke er noe for meg (selv om de er flotte å se på).

Ikke noe å bry seg om, slike folk møter man over alt, og det er vedkommendes problem at han har behov for å ordlegge seg på den måten. Finnes mer enn nok av andre måter å si at fisken ikke er av interesse.

Jeg ville jo MYE heller ha solgt fisken for seg og karet for seg, enn å risikere at det selges til en som egentlig bare er interessert i akvariet, og slenger coryene i gryta (for å sette det på spissen).
er det ikke bare en spøk som slo feil da?
Slett den om du ikke vil ha den der! En av de beste funksjonene for plussmedlemskap synes jeg Det er utrolig mye rart folk får seg til å komme med i rubrikk-annonsene. Før ble jeg frustrert, men som plussmedlem sletter jeg innlegg jeg ikke liker, uten å blunke og uten dårlig samvittighet
Sjekket ikke annonsen før jeg skrev... virker jo som en spøk som slo feil, ja.

Folk burde kanskje tenke over at spøk som fungerer muntlig mens kroppsspråk vises ikke fungere like godt skriftlig på et forum. Her har vi kun det skrevne ord, uten kroppsspåk å forholde oss til...
ElinH
Sjekket ikke annonsen før jeg skrev... virker jo som en spøk som slo feil, ja. Folk burde kanskje tenke over at spøk som fungerer muntlig mens kroppsspråk vises ikke fungere like godt skriftlig på et forum. Her har vi kun det skrevne ord, uten kroppsspåk å forholde oss til...

Mulig dette var en feilslått fleip, men kjenner ikke H*N personlig og heller ikke møtt personen. Jeg sletter innlegget da jeg ikke føler det gjør seg under en salgs annonse. Takk for raske svar fra alle sammen

LOFFA
Dårlig humor er jo ikke straffbart
biXen
Dårlig humor er jo ikke straffbart :)

ikke straffbart, men uhøflig og litt barnslig... kanskje?
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap