Oppvekst bokser

Hei! Jeg har sett noen på forumet her som bruker gjennomsiktige
plastbokser som oppvekstkar, og jeg lurer på hvor jeg får kjøpt det.

Det går ann å bruke isbokser, men det jeg leter etter er
gjennomsiktige

Har lenge søkt på google men finner ingenting.
Kan noen hjelpe meg?

De har noen ganske fine, men høye på Europris. På IKEA har de noen som er lavere og videre med muligheter for å dele opp i rom, vet ikke hvor nyttig det er å dele opp, men muligheten er nå der.
Webzoo har plast-akvarier, denne typen har jeg brukt mye til oppvekstkar til små yngel de første ukene. Aquamanias har akkurat de samme, og de finner du HER.

De egner seg vel ikke til alle typer yngel, iallefall ikke særlig lenge til en del arter som vokser fort eller antallet yngel er veldig høyt. F.eks. store ciklidekull passer nok ikke i slike, men jeg har brukt dem til Corydoras og da funker de ypperlig

Jeg har gitt bort de jeg hadde av typen fra Webzoo, nå for tiden bruker jeg noen andre jeg har kjøpt i tysk nettbutikk.
Uten små plast-akvarier på alt fra 6-20 liter hadde jeg følt meg handikappet Jeg har brukt dem i flere år til oppdrett nå, og det er noe jeg bare ha.
De så veldig fine ut, husker ikke prisene på Europris og IKEA. Men om frakten ikke er altfor høy - tror jeg de kan konkurrere i pris også.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap