Kjøpe akvarium brukt?

Jeg har tenkt å kjøpe et til akvarium som helst er større en 92 liter.

Og lurer på hvilke erfaringer dere har med å kjøpe brukt avkarium og evt 8 kantet eller flere kanter? Er det stor fare for brukte kan leke eller være skade på noe vis, må man helst kjøpe helt nytt akvarium?
Chanell78
Jeg har tenkt å kjøpe et til akvarium som helst er større en 92 liter. Og lurer på hvilke erfaringer dere har med å kjøpe brukt avkarium og evt 8 kantet eller flere kanter? Er det stor fare for brukte kan leke eller være skade på noe vis, må man helst kjøpe helt nytt akvarium?

Vil tro det kommer helt an på akvariet. Jeg kjøpte et lite sekskantet brukt. Spurte om det var tett, noe selger forsikret at det var. Og det var det. Kjøpte nytt filter og varmekolbe, så prisen ble ikke så langt unna hva et nytt på samme størrelse ville kostet.

du kan jo spørre om det er tett. se om du finner mye riper osv. for å se om det er tett kan du jo spørre om å fylle det hos selger. eller du kan jo lage en kontrakt, for å være på den sikre siden. og finner du mye riper, og i anonsen står at det ikke er noen riper, kan du be selger om å sette ned prisen. mange muligheter.

jeg liker å se på grunnen til salget. hvis personen ikke har noe grunn kan det jo hende det er pga. at det lekker.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap