Hva synes dere akvariet er verdt?

250l, 15-18år gammelt, utvendig eheim pumpe ca. 8år, varmekolbe ca.6år armatur (2stk lysrør) og tidsur. Fisker som er med 15 palettciklider.
Vet ikke hvilke merke varmekolben er, eller hvilken utvendig eheim pumpe det er. Hva mener dere det er verdt?
Personen som skal selge det, vil ha 3500kr for det, personlig, synes jeg det er altfor mye.
Det ville jeg faktisk ikke kjøpt. Det er for gammelt.
Jøje meg, 3500 var jo omtrent det jeg solgte et bare 3 år gammelt Akvastabil 250 liters kar for! MED møbel og filter!

Hva skal man med så mange palettciklider, undres jeg også. Jeg ville aldri kjøpt et kar der det følger fisk med. Da får man bare trøbbel med å bli kvitt dem, fordi de kanskje ikke går i lag med de fiskene man vil ha selv osv.

Et kar som er 15 år gammelt.... det kan man gi bort. Eller ta 500 spenn for.
Hei!
Altså jeg ga 1500 for ett strøkent Juwel 160 liter med flott sort møbel, da fikk jeg med 2 digre esker med utstyr, masse fisk. 3-4 diverse pumper, 4-5 varmekolber, luft pumpe, fòr , aquasafe i bøtter og spann, 4 hover,2 yngle kar, medisiner, ph salt, gh salt, haugevis med grus , røtter , planter osv osv.. Samt ett helt ok Juwel 60 liter som bare fulgte med på si.. Alt dette kjørte fyren hjem til meg, fra Minnesund til Hamar , samt hjalp meg og bære det ned i kjelleren..

Nå var dette ett ganske godt kjøp, men allikevel, 3500 er nok totalt overpriset!

Plussmedlem
To ord fra meg:

Ikke kjøp.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap