Det tøffeste nye spillet på nett?

Dette spillet må bare prøves!! Det er en nykommer men veldig artig og spille!!

[URL= http://www.GangsterWorld.com/signup.php?ref=85][/URL]
huff spiller du sånn malware/trojan befengt browserspill der de narrer folk til å rekruttere nye folk med å trykke på rekrutterings linker som gjør at du får litt poeng? Den linken trykker ikke jeg på, vil ikke ha dritt på maskina. :P
Dette er ikke noe narre link!! En slik generalisering er vell i overkant skummel?

Jeg synes dette er ett genialt og morsomt spill å spille! Hvis du ikke skulle like det er det ditt valg!

Mitt valg er og like det!!
jeg ser det står "ref" i linken din, sa ikke at det var narrelink men at det gagner deg når folk trykker på den, og jeg har enda til gode å se et browserspill basert på sånne strategier.som ikke gjør at det plutselig begynner å dukke opp dritt på maskina etterhvert, det skumleste her er vel at ikke alle som vil trykke på den linken er klar over risikoen.
Tenyrafar
jeg ser det står "ref" i linken din, sa ikke at det var narrelink men at det gagner deg når folk trykker på den, og jeg har enda til gode å se et browserspill basert på sånne strategier.som ikke gjør at det plutselig begynner å dukke opp dritt på maskina etterhvert, det skumleste her er vel at ikke alle som vil trykke på den linken er klar over risikoen.

Da vill jeg si att du spiller feil type spill. Men det er alltid en risiko for att du kan få noe "dritt" på maskinene din når du beveger deg rundt på nettet, har du ikke beskyttelse mot dette står du svakt. Har selv vært borti store kjente sider som har spredt malware av divers slag. Men det er ikke nødvendigvis leverandøren, men hackere som sprer dette. Å angripe en enkelt side og si att dette er det værste som er på nett er og gå noe over streken synes jeg.

Ja jeg får en liten ekstra premie i spillet for att folk registrerer seg og spiller. Men hvilken skade gjør det? Hvis man finner ett spill man trives med og har det gøy, spiller det da noen rolle?Slik fungerer det meste av nettbaserte spill.

Kan man ikke formidle ting man trives med og finner veldig sosialt uten att det skal angripes som søppel og farlig for alle brukere av internett??

hvis du vil at folk skal spille det, så si hvertfall litt om hva det går ut på.
å bare si det er tøft uten å utdype mer gir meg bare assosiasjoner om spambots som joiner, sier en random link og drar igjen på IRC...
Ikke noe problem det!

Det er ett netbasert spilll der du bygger ett nettverk. Du setter opp produksjon av våpen,penger og diverse annet.

Spillet er som mange andre ett gangster spill men dette er laget på en måte som gjør att det skiller seg fra de andre som finnes på nettet. Spillet er langt mere kompleks en det som er vanlig og i motsetning til mange andre er det utrolig mange måter og opnå bra resultat på.

Men fremfor alt er det sosialt og mange hyggelige mennesker.

Hvis du blir med ta gjerne kontakt med meg i spillet. Jeg spiller under navnet Vendetta, og kan lære deg endel om spillet viss du ønsker
Hva er forskjellen på dette og norwegianmafia, f.eks?

Husker det var en hype når jeg gikk på skolen...
Den største forskjellen er att i dette spillet har du flere valgmuligheter. Og det er mulig og gjøre det bra gratis du trenger ikke og bruke tusenvis av kroner for og hevde deg.
Frode O
Å angripe en enkelt side og si att dette er det værste som er på nett er og gå noe over streken synes jeg.

Nå synes jeg at jeg generaliserte det veldig mye og at det kom klart frem da men Samt at jeg hovedsaklig ville poengtere til andre som måtte se linken at "hey, det KAN være konsekvenser av å trykke denne linken selv om Frode her ikke ønsker at du skal få konsekvenser av det" Særlig siden mange kanskje vil trykke bare utav nysgjerrighet.

Det skulle vært et sånt spill med akvariumtema istedetfor :P "Recruit new members and get a new 10L tank! (or add 10L to your existing tank)"

"Frode has attacked your discus tank with hole in the head disease!"

"you spawned 10 new guppies last turn, feed them or feed the cichlids?"
Tilfeldig bekjentskap
© stigger
Reklame for plussmedlemskap