Lysforhold i eit malawikar...

Har kjøpt meg eit 180l juwel kar med malawi i for ei måneds td sidan. Lysrøra slår seg av innimellom og kjem så på att etter nokre minutt (ein gang eller to om dagen) så tenkte å kjøpe nye lysrør. Har lest litt på forumet og lurer på om eit powerglo og eit grolux er tingen?
Putta nokre flyteplanter eg hadde tilovers etter tømming av eit kar oppi der (også fordi eg ville ha vekk litt alger-det gjekk bra ), dei har no fylt opp overflata.. tenkte kaste desse sidan eg ikkje har nokon plass og ha dei sidan eg innbilte meg malawiane trengte masse lys. Men las ein stad at det treng dei ikkje sidan mange av dei lever langt nede. Stemmer dette? Bør eg kaste flyteplantene eller behalde dei?

(NB! Fiskane har lite farger synest eg, lurer på om det kan vere mange hoer?)
Siden ingen har svart deg så kan jeg jo komme med noen tips selv om jeg ikke har så mye kjennskap til malawi.

Når det gjelder armaturene til juwel så har det vært flere tråder angående feil og problemer med disse. Se her for eksempel.

Her finner du forskjellige tråder om hvilke lysrør som passer til malawi.

Ut fra det som står i innlegg tre her så er det noen av malawi-artene som vil ha dempet lys og andre som ikke bryr seg.

Kan ikke tenke meg at flyteplanter skader ihvertfall, men reagerer litt på at flyteplantene trives i karet. Som nevnt så er har jeg lite kjennskap til malawi, men trodde de krevde såpass sirkulasjon av vannet at flyteplanter ville få problemer.

Bare annenhånds kunnskap her fra meg altså, men bumper ihvertfall tråden i håp om at noen med mer erfaring stikker innom med gode råd til deg
Takk
Lurte veldig på det med flyteplanter men dei formerer seg voldsomt! Hiv litt kvar dag no... men minker ikkje fordi. Originalpumpa er bytta ut med ei kraftigare sa ho eg kjøpte karet med. Har luftestein i også.
Tilfeldig bekjentskap
© Morten Kirkevåg
Reklame for plussmedlemskap