Traumatisk opplevelse.

Traumatisk opplevelse, for fisken.

Skulle bytte vann, slangen ned i akvariet med hoven rundt så ikke fiskene blir sugd ut. Men hva ser jeg når vannet begynner å renne ut gjennom slangen som går ut gjennom viduet og ned på taket, jo en av mine gypyer har forvillet seg inn i hoven, den forsvinner inn i slangen ned på taket sklir på snøen og havner i takrenna. Så full fart ned 3 etager henter stige springer bort der jeg tror fisken ligger. Det gjør den, tar den opp, springer opp og putter den i akvariet. Den synker rett til bunn. Men etter noen sekunder begynner den å røre på seg for så å svømmer sakte rundt i akvariet. Etter 1 døgn ser den foratt fin ut. Så det ente bra til slutt.
Hørtes dramatisk ut!, flaks at fisken overlevde
Har selv hatt et par situasjoner med at bettahunnen min har hoppet ut av akvariet mitt fire ganger! både ut i skuffen og gulvet, overlevd hver gang
**ler godt** Herlig historie - siden alt endte godt. Jeg ser for meg hvordan du løper ned trappene.
Du gjorde en stor og heltemodig innsats for å berge denne fiskens liv Knut Winge Solberg. Fiskenes "heltedåds tittel og medalje" blir nok utdelt.

mvh
Artig å se at folk engasjerer seg så mye for sine søte små
Enig med Lillian, dette fortjener du heltemedalje for
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap