Sprukket akvarie!!! :(

Da jeg kom hjem i dag, så hadde Malawi pytten min på 375 liter sprukket *grine*

Noen andre som har vært utfor dette ? Hvordan henvender jeg med til forsikringsselskapet for og få nytt ? Hva sier jeg ? Det bare sprakk, men er et ganske dyrt akvarie med møbel og buet front, så kunne veldig gjerne tenke meg og få dette dekket..

Åpen for gode råd !!!
ta en kjapp telefon til forsikringsselskapet, de gir deg fort gode svar. Det du bør være obs på er om du har innboforsikring eller toppforsikring(ulykke). Da kan det fort hende egenandelen blir betraktelig lavere.

Husk å opplyse om det av fisk og planter som eventuelt har gått tapt når du prater med dem.
Det er utrolig kipt når sånt skjer.

Jeg har en nabo som hadde akvarium. Hans akvarium sprakk for noen måneder siden. Forstikringen dekka jo det meste da. De hadde sjekka på forhand om forsikringen gjalt for akvariumet også.

De hadde vann utover hele stuegulvet, nedover til den nyoppuste kjellerstuen, over bærbar pc og den nye flatsjermen, så utrolig kipt. Det var første og siste gang de hadde akvarium.

Håper ikke det var så ille hos deg, men kan tenke med at nesten 400 liter ut på gulet ikke er noe særlig. Naboen hadde akvarium på 60 liter. 6 ganger med vann utover gulvet, nei jeg orker ikke tenkte tanken engang.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap