Har tidligere trodd at munnen til Black Ghost, hoversaklig ble brukt som sugeredskap. Siden den stort sett suger i seg maten, og av den grunn ikke burde vere særlig kraftig i bittet. Men det var helt til i går. For da hadde jeg vert i fjøra å fanget noen tanglopper til levende for, for første gang. Så snart det kom et par store tanglopper i karet, så smalt det så kraftig i en kjeve at jeg skvatt godt. Da ble det klart en gang for alle at der er kraft som det holder i de kjevene. Lyden minte meg om den breiflabben, av litt størrelse lager når den snapper etter et bytte. Den som har hørt det vet hva jeg mener, for det er en lyd som inngir respekt. Ikke f.. om du vill ha fingrene inni der. Så snart annledningen byr seg, skal jeg sanke flere. Det er en drittjobb å sanke tangloppene, men det er vel vert strevet når en forer med dem. Det ble fullstendig kaos i karet når jeg dumpet dem i. Til og med Rosen og moskitotetraen forsynte seg grådig av de minste.. Anbefales å prøve, hvis du vil ha litt action i karet. Eller gi dem litt ekstra snack..