Mystisk alge/levende vesen??

hei, ny pie her
min mor har eit 90 liter akvarium som er 3 månader gammelt, ho har eit 60L, 120l, 450l, 23 liter også.
Ej he eit 33l, 126l, 248l.
Så vi er ikkje nye i gamet
MEN... I 90 litern har det i det siste komt noe rart på dei to røtene som er i det. Bittesmå kvite blærer/bobler som er ytterst på ein tynn gjennomsiktleg tråd, dei er kansje ein halv millimeter lange. Det rareste er at når molly-yngelen nafser på det, da trekker det seg helt ihop og blir flatt, og ca 1 min. etter fisken har dratt kommer dei ut igjen. Dei er kun i sprekkene og i linjer som er i rota, ikkje andre plasser.
Noen som har den minste peiling på dette rare...greiene??
Tetrine
MEN... I 90 litern har det i det siste komt noe rart på dei to røtene som er i det. Bittesmå kvite blærer/bobler som er ytterst på ein tynn gjennomsiktleg tråd, dei er kansje ein halv millimeter lange. Det rareste er at når molly-yngelen nafser på det, da trekker det seg helt ihop og blir flatt, og ca 1 min. etter fisken har dratt kommer dei ut igjen. Dei er kun i sprekkene og i linjer som er i rota, ikkje andre plasser. Noen som har den minste peiling på dette rare...greiene??

Hei dette hørtes rart ut. Jeg tenkte på Hydra som kan oppføre seg noe lignende, men de er ikke så små.

Kan du forklare litt nærmere. Er de sin makk (planarier) eller har de tråder? Øker de i antall? Er det forskjell i størrelse. Beveger de seg noe eller er alltid på samme sted? Spiser fiskene det? Mer info....men alltid interessant med rare observasjoner..

Ja det er veldi rart, det er veldi lite og vanskelig å sjå skikkeli.
Det virker som det beveger sej når fiskene er bort i det, men fiskene klarer ikkje å ete det pga av at dei trekker sej hardt ihop.. og det er helt runde kuler på små tråder/stammer, dei er helt like i str og høgde. det har spredt sej over hele rota, men kun i sprekkene.
Ved første øyekast ser dei nesten ut som rogn, egg, vist noen har sett egg av breiflabb så ser det ganske så likt ut, men i mini format.
eit skikkeli mysterium... ingen av dei ej he prata med har hørt om det..?
Tilfeldig bekjentskap
© Liv Hjelle
Reklame for plussmedlemskap