Akvarie stuebord

Hei,

Jeg har lyst å kjøpe meg ett akvarie stuebord, men jeg finner ingen butikker som selger dette.

Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt dette ?
Plussmedlem
Det er et par brukte på Finn.no.

Det kan også bestilles på Akvasia.no.
Om du skal ha et slikt bord så anbefales det å ha veldig hardføre fisker, da konstant klirring på bord, fram og tilbake kan stresse fisken veldig.
Har hatt et jebo 180L 6 kantet bord som egetlig var helt kurrant.. Filter og pumpe og rense systemet var egetlig kjempe flott!

Fiskene blir faktisk ikke noe særlig stresset.. Men anbefalles å legge en liten gjennom siktig plast duk av noe slag oppå bordet..

Dette bordet har bra med lys 6 rør.. Og er egetlig ingen ting å klage på bare pass på at gulvet er helt rett og vær veldig forsiktig når du bærer.. Måtte lime ene siden ved filter inngangen på nytt.. Men det gikk fint

Kan anbefalle et sånt kar men ikke bruk fin sand! Da dette har lett får å gå opp i filter systemet og kan fort ødelegge.. Men nå brukte jeg bioballer ehfi substart og en grov blåmatte..

Endte med et ødelagt pumpe som er noe sikkelig herk å bytte..

Men bortsett fra dette har jeg veldig gode erfaring og det var kjempe flott å se på!

Noen som vet om det finnes noen i bergens område som selger disse bordene ?
Akvasia skulle ha en formue for å sende dette bordet så det blir ikke aktuelt å bestille gjennom dem.

Sett de helt ned til 3500 kr på nett men som sakt er dyrt å få det tilsendt..
Ville anbefalt deg å spørre flere butikker i bergens området om de fører jebo sine varer.. Sikkert noen som gjør det!
Etter en kjapp søk på google med bergen jebo, så var det en del fra bergen som hadde jebo utstyr så sikkert å få taki i en av butikkene..
Tilfeldig bekjentskap
© Magnus Nødland
Reklame for plussmedlemskap