Selge et akvarium. pris?

Skal selge et akvarium, har ikke peiling hva jeg skal ta for det. Det er av type AA Prince 100 (96L). Det er likt det på bildet, bare at dette er svart. Følger med innvendig bakgrunn, 2 x 13w t5 rør, pumpe/filter i dekselet, varmekolbe og sand kan følge med ved ønske
Plussmedlem
Det kommer an på hvor gammelt det er.
Halv pris av nypris er ikke uvanlig.
Det er ett og et halvt år men kun brukt ett år og husker ikke hva det kostet..
carlm
Det er ett og et halvt år men kun brukt ett år og husker ikke hva det kostet..

Halv pris av tilsvarende akvarium i butikker pr i dag. Du finner sikkert et akvarium på omtrent samme antall liter osv som ditt i butikker eller nettbutikker, så du får sjekket dagens pris. Så halverer du den prisen og annonserer det til salgs for det. Sånn ca. Sett halv pris og at du ønsker bud.

Dette høres ikke ut som noe kjent kvalitetsmerke dessverre, så ikke regn med å bli løpt ned av bud :p Når du skriver "filter i dekselet" så tenker jeg på Kina-produsenten Jebo. De har det.

Akvariet er ikke verd mer enn folk er villig til å gi for det. Det jeg bruker å gjøre er å sette opp en pris som jeg kunne betalt. Vil ingen kjøpe det til den prisen du vil ha, kan du vurdere å sette ned prisen, eventuelt bare la det stå til du får bruk for det selv en dag.
Det var et kjempe fint akvarium og bord. Hvis jeg har hatt større hus, så har jeg ville hat det, men har dersverre ikke plass.
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap