Går det ikke lengre å starte opp personlig tråd?
Hadde endelig bestemt meg for å starte opp egen personlig tråd for å få en bedre logg med det som skjer på godt og ondt i min akvarieverden - men akk.
Når jeg trykker NY tråd får jeg til svar: Du har ikke anledning å starte ny tråd her. Ingen ting skjer.
Er denne sperret - slik at det kun er de som allerede er registrert som får fortsette her - eller er det kun jeg som ikke får det til?
PS, har akkurat meldt meg inn som plus medlem - men det hjalp ikke.
Noen som vet?
Når jeg trykker NY tråd får jeg til svar: Du har ikke anledning å starte ny tråd her. Ingen ting skjer.
Er denne sperret - slik at det kun er de som allerede er registrert som får fortsette her - eller er det kun jeg som ikke får det til?
PS, har akkurat meldt meg inn som plus medlem - men det hjalp ikke.
Noen som vet?
Postet 15.07.09 kl 19:34
Du har gått inn på din egen profil ikke sant, og forsøkt derfra? Man kan ikke stå på underforumet og gjøre det, alle må inn på sin egen personlige profil her på AF og starte/opprette den personlige akvarietråden sin derfra.
Dette er et skjermbildeklipp fra din profil. Se nederst, der står det ;
"Min offisielle akvarietråd". Det er der du skal klikke
Dette er et skjermbildeklipp fra din profil. Se nederst, der står det ;
"Min offisielle akvarietråd". Det er der du skal klikke
Postet 15.07.09 kl 19:37
Endret: 15.07.09 kl 19:41
Postet 15.07.09 kl 19:46
Postet 15.07.09 kl 20:00
Det er noe jeg tidligere har bedt dem om å fikse litt på, men de har bare fikset et sted. Ikke ute på selve oversikten over personlige akvarietråder, som jo er der folk ser.
Først når man går inn på en pers. tråd til noen, så endrer overskriften over forumet seg.
Slik ser de to ut:
Øverst, på hovedoversikten på underforumet Personlige akvarietråder:
Øverst, etter at jeg har klikket meg inn på en personlig akvarietråd:
(her ser man at man henvises til sin egen profil)
Først når man går inn på en pers. tråd til noen, så endrer overskriften over forumet seg.
Slik ser de to ut:
Øverst, på hovedoversikten på underforumet Personlige akvarietråder:
Øverst, etter at jeg har klikket meg inn på en personlig akvarietråd:
(her ser man at man henvises til sin egen profil)
Postet 15.07.09 kl 20:11
Endret: 15.07.09 kl 20:11
Det er mye lettere å skjønne at en skal inn på egen profil i det siste eksemplet du la fram Mona.
Jeg forsto ikke at det var det de mente med overskriften på personlige akvarietråder.
Takk for at du forbarmet deg over meg.
No har jeg klart å opprette min egen personlige akvarietråd fra min profil.
Enig med deg Pål at det er noe kronglete.
Håper at de kan rette det opp slik at det står klart overalt der dette gjelder at en må inn på sin profil for å opprette ny tråd i gjeldende fora.
Jeg forsto ikke at det var det de mente med overskriften på personlige akvarietråder.
Takk for at du forbarmet deg over meg.
No har jeg klart å opprette min egen personlige akvarietråd fra min profil.
Enig med deg Pål at det er noe kronglete.
Håper at de kan rette det opp slik at det står klart overalt der dette gjelder at en må inn på sin profil for å opprette ny tråd i gjeldende fora.
Postet 15.07.09 kl 21:10