Noen tips på akvarie buttikker i sandnes og stavanger.

Noen som vet hvor det er bra og gå. Noe som er verd ett besøk?

Dyrego på Kvadrat og Dyrego på kilden
Ganddal
Du har ein butikk på ganddal, følg veien ut mot ganddal så kjører du forbi den, på høyre side fra sandes da:P
Con Calore Zoo ved IKEA.
De har ganske bra utvalg av fisk og utstyr.
Takk for svar folkens. den på ganddal var jeg på i går. De hadde vanvittige mengder kar der. Men alt viket veldig skittent. Jeg fikk lyst å hive meg over akvarie avdelingen å sette igang med renhold.. hehe.. Tenker nok det at hadde de holdt karene skikkelig hadde de hatt en flott avdeling der..

Da skal jeg legge ut på tur til alle de andre butikkene her i området.
Ikke
M@gNu$
Du har ein butikk på ganddal, følg veien ut mot ganddal så kjører du forbi den, på høyre side fra sandes da:P

ikke gå der jeg bor på sande å det er svindyrt gå heller på vogen 33

eller på m44 eller tropehus som liger i brøt tror jeg :P er ikke sikker
Eller
så oss vis du vil ha ciklider :P

mest malawi da :P
ciklidesyka
så oss vis du vil ha ciklider :P mest malawi da :P

Hva mener du?

Men jeg er stort sett på jakt etter diskus jeg
Okei
det her vi men ikke tilsalgs men vi har et leksepar som prøver seg fram nå så om noen måner har vi men så lenge blir vel ikke du her :P
På Tropehuset på Pollestad er det stort utvalg og ganske lave priser, men jeg ville ikke stolt på kunnskapen til de som jobber der. -.- Er jo litt langt unna Stavanger/Sandnes da.
ciklidesyka
det her vi men ikke tilsalgs men vi har et leksepar som prøver seg fram nå så om noen måner har vi men så lenge blir vel ikke du her :P

Er her sånn av og til jo. Har famile her, men jeg er på jakt etter voksne individ jeg siden det er det jeg har fra før av stort sett. Jeg har også et lekspar som herjer med noe oppi akvariet.

Hvilken type er det som leker hos deg da?
Dyrego Kilden hadde noen flotte, fargesprakende diskuser forrige gang jeg var innom
Det var god størrelse på dem, tror de var ca 15 cm om jeg ikke husker feil.
Con Calore er utsolgt for diskuser foreløpig, men får vel inn igjen om ikke så alt for lenge De har mange andre flotte fisker.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap