Innvendig filter/pumpe

Vil kjøpe ny pumpe til karet mitt på 210liter.
Jeg har nå ett JEBO kar med filter på toppen.
Jeg vil ha filteret innvendig da dette ikke bråker så mye.
Jeg vil ha ett filter som også pumper ut luft.

Hva bør jeg velge da?
tror jeg hadde valgt noe i [URL=http://www.webzoo.no/site/maler/x/?case_vis=visprodukt&kategoriID=39&produktid=59&Navn=02. Fluval&HKatID=25]denne duren[/URL] bedre att filteret er noe overdimensjonert i forhold til str på karet. men kommer jo også litt ann på hvilken type fisk du har og hvor mange fisk.
Kan tenke meg til at el-mallen din forurenser kraftig, så å overdimensjonere såpass er et godt råd, ja.
Men klarer likevel ikke la være å påpeke at du bare har en tiende del av hva el-mallen trenger :P
min erfaring er vel at maller generellt sett griser noe helt vanvittig. i forhold til andre fisker.. og ja den el mallen blir nok i aller største laget for dette karet. den sku vel hatt minst 11 x så stor plass.
Ronny-André
Kan tenke meg til at el-mallen din forurenser kraftig, så å overdimensjonere såpass er et godt råd, ja. Men klarer likevel ikke la være å påpeke at du bare har en tiende del av hva el-mallen trenger :P

Har ikke EL mallen lengre. Den ble gitt bort til Tam Lade Og håper den nå har fått ett nytt hjem
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap