Hva betyr hummingbird?

Inaktiv bruker
spørsmålet står ovenfor,
jeg fant det i sammengheng med fisk,
vet ikke om det er på engelsk eller norsk.
hummingbird er det vi kaller kolibri på norsk er altså et engelsk ord
Inaktiv bruker
Jaha, og hva betyr kolibri?
det er en fugl... bird = fugl
Inaktiv bruker
Hva har det i sammengheng med fisk å gjøre, viss det er en fugl?
Liksom, siden jeg fant det i sammnheng med fisk, så kan det jo ikke ha noe med fugl å gjøre?
Du må nok forklare meg litt mer hva ordet nøyaktig betyr i denne sammenhengen.
Mimus polyglottos kjenner igjen mennesker som har truet dem tidligere, og driver stupbombing mot disse som selvforsvar. Ikke rare greiene sikkert, men artig likevel

Hummingbird Road i Belize du har det fra muligens? Og da i forbindelse med sverddragere?

Ellers bør du ofre litt tid på filmen "To Kill a Mockingbird". OT som bare det, men det må være lov når det gjelder en så fantastisk film
en kolibri er en fugl. hva det har med fisk å gjøre vet jeg jo naturligvis ikke da du ikke har fortalt noenting om hvilken forbindelse du fant ordet.

forøvrig har vi papegøyefisk, sommerfuglfisk, sommerfuglciklide, pluss sikkert fler.
Sånn en bitte bitte liten fugl som drikker nektar og hjelper til med pollineringen.
Den er vel også den eneste fuglen som kan fly baklengs hvis jeg ikke tar feil. det er også kolibrien som er verdens minste fugl. Dvs en av sortene kolibri siden det finnes noen forskjellige sorter.. Litt fakta om den lille tippen..
søker du på kolibri i Wikepedia kommer det opp en del andre betydninger der og. kan være du finner noe der.
Inaktiv bruker
ja, jeg fant det i sammenheng med sverddrager, Jeg skjønte ikke hva det betydde, og jeg trodde først at det hadde sammenheng med ordet
hybrid, siden det var veldig like ord.
Tilfeldig bekjentskap
© Heidi Ingdal
Reklame for plussmedlemskap