Hvilken "fiske" dyrepark anbefales?
Jeg driver å tenker på å reise ett sted..
hvor som helst egentlig.. må bare være i tilknyttning til en flyplass og ikke koste alt for mye å reise, så spania og lignende er uaktuelt..
Men jeg vil gjærne se på akvarier..
Har tenkt på Bergen..
Er det noen andre anbefalninger?
kanskje akvariet er det beste? ikke vet jeg
hvor som helst egentlig.. må bare være i tilknyttning til en flyplass og ikke koste alt for mye å reise, så spania og lignende er uaktuelt..
Men jeg vil gjærne se på akvarier..
Har tenkt på Bergen..
Er det noen andre anbefalninger?
kanskje akvariet er det beste? ikke vet jeg
Postet 08.06.10 kl 17:46
Akvariet i Edinburgh er fint. Og så er jo selve byen nydelig også. Kan anbefales. Akvariet i London også. Og begge plassene er det forholdsvis billig å reise til (f.eks ryan air flyr til London, og til Glasgow, som bare er et par timer på tog timer unna Edinburgh).
Syns forresten ikke Akvariet i Bergen er noe særlig. Verdt å se en gang, men det er ikke akkurat imponerende.
Syns forresten ikke Akvariet i Bergen er noe særlig. Verdt å se en gang, men det er ikke akkurat imponerende.
Postet 08.06.10 kl 18:05
Endret: 08.06.10 kl 18:06
Postet 08.06.10 kl 18:08
Stine SofieNe-ei, Edinburgh sier du? Jeg drar jo dit i morgen tidlig! Artig artig, da må den stakkars venninna mi bli med dit en tur gitt :-) Vil også nevne at flyturen kom på 800kr tur-retur, så det er ingen avskrekkende pris. 2500,- for fly og hotell onsdag-mandag.
Der kan du lese mer om det. Går tog fra sentrum hele dagen, bare å spørre på togstasjonen. Ca 20 min tur ut av byen.
Om dere skal gå, vil jeg anbefale dere å stikke innom turistinformasjonen først (ligger på Princess street ved stasjonen). Der ligger det også et "box office" som selger biletter til det meste. Antagelig kan dere spare en del på å kjøpe dem der.
Akvariet har forresten en veldig fin haitunell, den lengste i UK.
Postet 08.06.10 kl 18:12
Postet 08.06.10 kl 18:43
Postet 08.06.10 kl 18:46
Postet 08.06.10 kl 19:52
Postet 09.06.10 kl 02:42
Postet 09.06.10 kl 10:45
Postet 09.06.10 kl 12:20
Kan jeg låne tråden litt, tro?
Jeg tar sjansen og spørr her, så vi ikke drukner i liknende tråder.
Korriger meg om det er feil!
Skal nemlig noen dager til Sverige i sommer, bo i Strömstad og farte litt rundt.
Noen som vet om akvarier i området der?
Korriger meg om det er feil!
Skal nemlig noen dager til Sverige i sommer, bo i Strömstad og farte litt rundt.
Noen som vet om akvarier i området der?
Postet 09.06.10 kl 13:47
Postet 09.06.10 kl 15:45
Postet 10.06.10 kl 15:15