Akvaforum app!!

Alle som vil ha en akvaforum iPhone, Android og Nokia app
Svarer "ja" på denne tråden : D

Dette er en oppfordring til de som styrer akvaforum
Inaktiv bruker
Kunne ikke sakt meg mer enig
Nå ja, vet ikke helt om jeg ser poenget. Har brukt AF på iPhone i lang tid, og siden fungerer perfekt til den slags bruk. Har til og med egen home-knapp på første siden på iPhone'n, som går rett på "Siste innlegg"-siden. Kan egentlig ikke be om noe mer. Mange sider bugger og har småfeil ved bruk på iPhone, men dette skjer ikke på AF.

En applikasjon (jeg kan kun snakke for iPhone i dette tilfellet) ville nok bare ødelagt, med mindre det ble lagt veldig mye jobb i å lage den. Slike applikasjoner fungerer sjeldent som planlagt, ta Facebook som eksempel. Applikasjonen har hundrevis av bugs og feil, og halvparten av de vanlige funksjonene finnes ikke i app'en. Imidlertid er Facebook en side som fungerer relativt dårlig i original-versjon på iPhone, og som nevnt er ikke det et problem her.

Evt. måtte det blitt en applikasjon for f.eks. forum-delen og kanskje også rubrikk. Hele siden hadde blitt alt for omfattende, og nærmest umulig å presse inn i én applikasjon.
Facebook fungerer jo dårlig på pc også, så den var vel ikke det beste eksempelet Skulle trodd den er laget av amatører, ikke folk som har blitt millionærer på siden...

AF kunne alltids ha en app med diverse akvariekalkulatorer og gi enkel tilgang til kunnskapsbasen el.l. men jeg ser ikke helt hvorfor man trenger tilgang til slikt hvis man ikke er hjemme og sitter foran en pc likevel. Det er jo hjemme man jobber med akvariene, og hvis man er medlem av AF har man sannsynligvis pc hjemme, og ville dermed ikke brukt en app når man er hjemme, og når man er ute og farter har man ikke noe behov for tilgang til AF, med unntak av tilgang til basen hvis man står og skal kjøpe fisk.

Men som nevnt over kan man like gjerne sjekke den vanlige websiden, siden den fungerer helt fint, så en app ville vel vært overflødig og ikke verdt arbeidet å lage.
Tilfeldig bekjentskap
© Lars Jamne
Reklame for plussmedlemskap