Trenger hjelp med et eheim filter som durer noe vanvittig.

Hei, Trenger hjelp med et bråkete filter. det er et eheim 2260. Filteret bråkte fra det ble plugget i første gangen for kunn en måned siden. Har prøvd alt, men no trenger jeg forslag for discusene trenger filtrasjonen uten at jeg og familien får hodepine:S

Alle forslag setter jeg pris på

Hei har hatt sammen problemet jeg også, prøvde alt fra strips rundt pumpe delen til kraftigere skruer på pumpedelen...... lyden hos meg var en veldig sjenerende vibrasjonslyd mellom pumpa og plata pumpa står på...... løsningen hos meg ble at jeg fjernet alle skruer og strips, løftet litt på selve pumpa på toppen og la to gummi o- ringer (pakninger ) mellom plata under pumpa og plata på lokket, da forsvant all lyd, vibrasjonen blir da tatt opp i gummi o- ringene istedene for å forplante seg videre..... fjernet også det store dekselet som er over pumpa med en gang.....

håper forklaringen hjalp, du kan også sende meg en e-post med telefon nr ditt så kan jeg forklare over telefon.....

Lykke til...
Må bare si det.. Men det der kaller jeg Utrolig god hjelp av Frode Berntzen Me like sånne folk
Jeg hadde samme problemet på et helt nytt Eheim 2017, der var årsaken at impelleren satt helt løst på akslingen. Etter en e-post til webzoo så fikk jeg en ny rotor og etter det ble pumpen "lydløs"
Trenger hjelp med et eheim filter som durer noe vanvittig.
Tusen takk for hjelpen

Supert med snille folk som tar seg tid til å hjelpe Meg og andre

Skal prøve det med O-ringene, problemet er helt likt det du beskriver

Skal si i fra vordan det funker.

Vis det ikke løser problemet skal jeg ta kontakt med Webzoo å be om de delene til motoren

Hei. Nå har jeg hatt filteret hos webzoo som tok over to måneder. Det nye de endelig sendte meg bråker mere en det forje. Trenger fortsatt hjelp med dette. Skal selge filteret nå for ingenting hjelper mot bråket.

Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap