Opningstider

Kan noen fortelle meg kva som er åpningstidene på verdalen zoo og tropehuset på braut? Tenkte jeg skulle ta meg en tur innover for å kjøpe nye fisker i løpet av dagen.

Ønsker svar fort!
Da plukker man opp telefonen og ringer dem.
Begge har åpent til 19, på braut åpner de ikke før 14 på hverdager. Ikke sikker på når verdalen åpner.
trodde verdalen var åpen til 10.00 - 20.00 alle dager inkludert lørdag :S husker å lest det på skilt.

tropehuset er 14.00 - 19.00 og ett eller annet til 14.00 på lørdager =)
katie_Discus&L200
trodde verdalen var åpen til 10.00 - 20.00 alle dager inkludert lørdag :S husker å lest det på skilt. tropehuset er 14.00 - 19.00 og ett eller annet til 14.00 på lørdager =)

Hm, trodde de bare hadde åpent til 7, for vi har flere ganger vært på braut litt sent, og ikke nådd ganddal etterpå (siden klokken er 5 på 7 eller noe når vi reiser fra braut).. Men kanskje vi bare har fått for oss at de stenger 7 da :P
dem har oppnet til 8 men nor kloka er 7 springer dem som gal og sijer at vi stenger snrat-.- det er dorlig dyre butikk også..fisken er mesten haldød nor du kjøper den...prisen er syk...
Liker ikke så godt den butikken selv.. De er ikke så sykt dyre (kanskje på noen fisk, ikke helt sikker), men ja der er jo døde fisk i nesten hvert akvarie. Synes så synd på dem. Har utrolig masse akvarier og fisk, men virker ikke som de tar skikkelig vare på dem. Ikke har de noe i karene heller utenom pumpa...
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap