Rengjøring etter kattebesøk.

For tiden er det hektisk flytteaktivitet(innflytting) her. Det har medført i nokre tomme akvarier på eit rom, eit av dei med litt sand i botnen. Den eine av mine katter gjer deserre frå seg dersom ho finner sand å grave i. Så det har skjedd, det lukta kattepiss i akvariet og eg såg spor etter graving.

Kattepiss er jo veldig sterkt, så eg har ingen ide om korleis eg skal reingjere akvariet no.

Eg tenker at sanden sjølvsagt må fjernast. Men hjelper vatn åleine mot resten? Eller kan eg bruke noko middel til å vaske det bort?

Håper nokon kan hjelpe med eit godt råd.
Er kattetiss så mye verre enn fisketiss og bæsj sånn egentlig? Tror det vil holde å skylle grundig med vann. har lest at kaninskit kan brukes som gjødselkuler, kattetiss er vel ikke annet en en næringskilde for plantene og evt nitritt hvis det ikke skylles bort? Korriger meg gjerne om jeg er helt på viddene. (noe som forøvrig lett kan bortforklares med sameblodet mitt)

Til neste gang, la det være såpass med vann igjen i karet at pusen ikke vil bruke den våte sanden som kattedo :o)
Takk, jo det kan være det at det går heilt greit. Eg tenkte berre på den sterke lukta og so har eg høyrt at det er veldig surt. Men då kanskje eg berre kan sette det ut på verandaen slik at regnet vasker det til i morgen.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap