Artemiaegg til klekking

Begynner å minke på beholdningen min nå og får ikke tak i de jeg har brukt nå og vært fornøyd med.

Så derfor spør jeg ,hvilke type bruker dere og evt. hvor kan de kjøpes?
Takker for svar, men dette er til å fore opp artemia med og ikke for vanlig klekking til å fore yngel med
Joe's aquarium
Handler selv alt av artemia relaterte ting her, billig og relativt kjapp levering med tanke på avstanden...

Betaler du med PayPal er kjøpet også forsikret.
OK ,noen av disse du har best erfaring med ang. klekkeprosenten?
95%
Kjøpte 95% versjonen, var så liten forskjell i pris. Om det var 95% som ble klekket har jeg ingen anelse om, men føler jeg fikk mye ut av de klekkingene jeg har fått unna med siste posen jeg kjøpte.

Har også brukt denne i sånn innvendig artemieklekker og det fungerte utmerket (jeg har den versjonen som er tett og ikke forurenser vannet, vet noen har kopien som har lett for å lekke skallene)…
Ok ,det hres bra ut
Tror nok jeg har den som lekker ,har bare prøvd den en gang og synes det ble for mye skall i karet.
Hvilken type/merke har du da ?
Tom hatch'n feed
Bruker HATCH 'N FEEDER fra Tom Aquarium, disse får du på eBay til rundt $20, de jeg kjenner som sliter med at den lekker har kjøpt InterStar "NaupliStar" varianten fra butikker/nettbutikker.

Har to selv og de står i to forskjellige kar, ett med "Mexican Blue/Red" kloreker og ett med dvergtannkarper. Sliter ikke med forurensing og slikt i disse karene.... Fyller på med nye egg jevnt og trutt og skyller den ren hver 14 dag når disse karene får vannbytte. Har fungert bra så langt, mye lettere enn manuell klekking/siling....
Er nok NaupliStar varianten jeg har ,skulle kanskje prøvd den du linker til
Takk for god info og linker
Vil bare si at jeg bor i lofoten og bestillte fra joeaqua, og en butikk i bodø samme dag.
Pakken fra joeaqua kom først frem.

Vil gå veldig god for han. god sporingsinformasjon samt kjapp levering.
Tror nok jeg kommer til prøve å bestille herfra jeg og
Høres jo veldig bra ut
Kjøper denne fra webzoo, . Klekkeprosenten er ikke så lett å vite, men synes det blir rikelig med artemia som suser rundt i beholderen når de er klekt
Ser ut til at siden til joeaqua er ute av drift ,typisk nå som jeg endelig hadde tatt meg sammen til å få bestilt

Kan nok bestille fra Webzoo,men den størrelsen du linker til Tonje,blir altfor stor for meg .

Noen som har flere tips ?
Du finner Joe på ebay også, er litt dyrere enn direkte fra sia hans, men ikke mye

http://myworld.ebay.com/bbssales/
Supert,da prøver jeg der,takk skal du ha
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap