Hva slags fisker og planter i 110 l akvarie?

Inaktiv bruker
Hei, Har noen et forslag?

Helst ikke en som graver...
Inaktiv bruker
Ingen?
Tror kanskje du vil få flere svar hvis du sier litt om hva slags kar du ønsker deg.. Hva vil du ha - artskar, biotop, selskapskar osv..

Selv ville jeg godt for c-maller.. Har akkurat startet opp et selskapskar på 125 liter selv, men har ikke c-maller.. Der går det kardinaltetraer, SAE og sommerfuglciklider, men jeg verker etter å sette opp et c-malle kar eller to..
Travelt Charlotte? 23min er litt kort tid
jeg kjører inn et 160L nu å er ganske så nybegynner.
skal ha 2 stk palettciklider, de får lett yngler å er vist ganske hardføre slik jeg forstår. + noen alge-etere og noen Vallisneria planter, synes de er fine å sprer seg raskt så det blir mye planter
jeg ville gått for noen planter som ikke krever mye..ikke sikkert på hva da jeg er litt ny i dette. og fisker som går sammen i tanke på ph , gh , . og fisk som ikke plager andre fisk som spising/napping av finner. sjekk litt i fiskebasen og se etter fisk du syns er fine og har lyst på. der står det jo nyttig info om stort sett alle fisk. finnn de som passer sammen. plantebasen er også fin. er du ny så sett opp et "selskapskar" med noen tetraer og maller , feks..
man må jo starte ett sted. fisk og planter kan man jo alltids få byttet , solgt eller gitt bort etter hvert hvis du vil ha noe annet.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap