Akvariereoler som i butikk?
Har akkurat startet med denne hobbyen her, og merker at literviruset sprer seg raskt. Har et selskapskar i stua per i dag (125 liter), men går med lyst til å sette opp flere små artsakvarier. I den fobindelse tenker man ikke penger (noe som forøvrig ville vært litt lurt), men man tenker praktisk og estetisk..
Lurer derfor på om noen vet hvor butikker får kjøpt sine reoler? Finnes det noen steder som menigmann i gata kan handle slike, eller er det så dyrt at det ikke er aktuelt?
Lurer derfor på om noen vet hvor butikker får kjøpt sine reoler? Finnes det noen steder som menigmann i gata kan handle slike, eller er det så dyrt at det ikke er aktuelt?
Postet 27.12.10 kl 12:42
Endret: 27.12.10 kl 12:43
Det spørs hvor stor reol du skal ha, det
Jeg kjøpte min brukt, halv pris av ny pris omtrent. Men hvis du går inn på Webzoo.net, kan du bestille nye reoler og den fargen man vil ha, hvertfall kan du bestemme om du ønsker svart eller sølv. Jeg har aldri bestillt ny reol før, men hvis du sender en e-post til han som driver Webzoo, kan du høre litt med han om priser og forskjellig.
Reoler er et veldig lurt påfunn.. får plass til flere akvarier i høyden, og flere akvarier enn man egentlig har plass til..
Det finnes nok reoler som selges på rubrikk her inne, det er det stadig vekk. Hele tiden er det noen reoler til salgs.
Jeg kjøpte min brukt, halv pris av ny pris omtrent. Men hvis du går inn på Webzoo.net, kan du bestille nye reoler og den fargen man vil ha, hvertfall kan du bestemme om du ønsker svart eller sølv. Jeg har aldri bestillt ny reol før, men hvis du sender en e-post til han som driver Webzoo, kan du høre litt med han om priser og forskjellig.
Reoler er et veldig lurt påfunn.. får plass til flere akvarier i høyden, og flere akvarier enn man egentlig har plass til..
Det finnes nok reoler som selges på rubrikk her inne, det er det stadig vekk. Hele tiden er det noen reoler til salgs.
Postet 27.12.10 kl 12:52
Postet 27.12.10 kl 12:55
Postet 27.12.10 kl 13:02
Postet 27.12.10 kl 13:18
Postet 27.12.10 kl 13:20
Nettbutikkene legger sjelden ut komplette reoler for salg. Det kan derfor være lurt å ta en telefon eller sende en mail til div. nettbutikker for priser. Webzoo, Aquamanias og Akvariekjelleren er eksempel på noen som kan levere komplette reoler. Vet at Akvariekjelleren kan levere reoler med målene du selv ønsker.
Postet 27.12.10 kl 13:46
Postet 27.12.10 kl 13:51
Tok en rask titt på den ene reolen min med 6x70 liter for å se hva som ble brukt når den ble satt sammen.
Firkant rør - ca 23 meter
Aluminiums akvarie 70L - 6 stk
Porsa knute 5-veis - 6 stk
Porsa knute 4-veis - 14 stk
Porsa knute 3-veis - 4 stk
Porsa ben m/ skrue - 6 stk
Dette ble gjort fort, så granterer ikke at dette stemmer 100%, så kan godt være jeg har gjort noen feil. Du kan jo selv prøve å legge det inn i handlekurven på Aquamanias, Webzoo eller Akvariekjelleren. Så skal jeg love deg at det fort blir noen tusenlapper! I tillegg til dette må du jo ha armatur, lysrør, varmekolbe, filter osv. og alt må ganges med 6...
Firkant rør - ca 23 meter
Aluminiums akvarie 70L - 6 stk
Porsa knute 5-veis - 6 stk
Porsa knute 4-veis - 14 stk
Porsa knute 3-veis - 4 stk
Porsa ben m/ skrue - 6 stk
Dette ble gjort fort, så granterer ikke at dette stemmer 100%, så kan godt være jeg har gjort noen feil. Du kan jo selv prøve å legge det inn i handlekurven på Aquamanias, Webzoo eller Akvariekjelleren. Så skal jeg love deg at det fort blir noen tusenlapper! I tillegg til dette må du jo ha armatur, lysrør, varmekolbe, filter osv. og alt må ganges med 6...
Postet 27.12.10 kl 14:38
Ellers selges der jo brukte reoler hele veien, bl.a her på rubrikk-sidene på forumet.
Fikk kjøpt meg en 6x128L til 2000,- her jeg
Fant en del treff på å søke på reol i annonsene!
Sjekk selv:
Reoler til salgs
Fikk kjøpt meg en 6x128L til 2000,- her jeg
Fant en del treff på å søke på reol i annonsene!
Sjekk selv:
Reoler til salgs
Postet 27.12.10 kl 15:18
Postet 27.12.10 kl 15:28