Vurderer å selge mitt akvarium.

hei. for noen måneder siden gikk jeg i innkjøp av et brukt 530-540l akvastabil akvarium.som skulle brukes til malawi. har kostet på det en del etter inkjøp.18mm bunglass.liggeunderlaqg silikonert i bunn. det sitter i en rock-zolid papua bakrunn i med som gir en fin klippe effekt. det er filter i bakgrunn som drives av 2 stk sirkulasjonspumper på ca1200-1400l/t per stk. filtermasse er svamp i terninger og bioballer. det er ca 20l hvitkalksand og ca 30l svart/hvit malawi sand i karret.ca 20kg hvit hulestei, 2 moduler med burret hull i til huler. møbelet er hjemmelaget med hjelp fra snekker så det ser bra ut. t5 lys armatur med 4stk rør med foskjellig virking. følger ogsa med ett nytt lysrør. karret har målet 150*60*60. har dersverre fått utbrudd av brunalge i karret nå
i karret går det:
rød zebra- 1 hann 1 hunn
hongi 1 hann 5 huer
golden (tror det er) 2 hanner og 1 hunn
blå delfin 4 stk (kjønn ukjent)
2stk ukjent type

hva kan man forlange for dette? har nok brukt en del mer en det jeg kan få igjenn for det det men om noen har en formening om en passenede pris så setter jeg veldig pris på forslag. mvh aquafreak84
Finner du rett kjøper så får du en bra pris, men brukte hjemmelaga akvarier, benker osv har ofte en meget lav andrehands verdi. Andre annonser på akvariet på 4-660 liter ligger på 2-6.000 kr. Men det enkleste er å sette inn en annonse, med f eks en pris du tenker at du vil ha, Får du solgt akvariet ditt til denne prisen er det bra, hvis ikke må du nok senke prisen.

Stenger denne tråden da vi ikke ønsker salgstråder eller tråder som ligner på salgstråder i forumsdelen,, men sletter den ikke slik at du kan kopiere teksten over til en salgsannonse.

Tilfeldig bekjentskap
© Janne Ekström
Reklame for plussmedlemskap