Møbel til akvarium 80.liter?

Håper og kjøpe mitt første Akvarium (Ferskvann) nå på Våren og det blir nok ett på 80.Liter.
Jeg har kikket på Akvarium Bord som følger med Akvarium og har lett nettet rundt men kan ikke finne noe som passer meg,hverken på pris eller på størrelse...

Ser etter noe som en slags Skjenk,med flere hyller under,da det ville være så greit og kunne ha alt utstyret lagret på ett sted.
Samtidig bør det være "dører",så ikke hyllene og innholdet synes.
Og så skal den også tåle Vekta av ett Akvarium på 80.Liter fullt av vann og Fisk og jeg vet ikke hvor mange kilo dette vil bli...
Noen som vet det?

Jeg leter etter ett møbel som har en Maks lengde på 120.cm og en høyde på omkring 80-85.cm.
Siden jeg er nybegynner så må jeg også tenke "praktisk",da det er en sjanse for at Akvarium kanskje ikke er noe for meg.
Er en av grunnene til at jeg ser etter ett Møbel i den størrelsen og med hyller,da det da kan brukes selv om Akvariumet skulle forsvinne.

Jeg har ikke muligheten til og bygge noe selv,da jeg hverken har plass eller ferdigheter til det,sliter nok med og prøve og sette sammen flatpakka ting m/bruksanvisning...
Noen som har noen anbefalinger til meg her?
Hadde vært gøy om dere hadde noen bilder av deres løsninger til ett Akvarie bord.
Tilfeldig bekjentskap
© K. S. Cummings
Reklame for plussmedlemskap