Forumexpressen

er en del inne på andre forum med andre hobbyer jeg har...
der er det ofte en tråd der folk kan fortelle om de skal ut og kjøre tur.
skriv ned:

DATO AVREISE OG HJEMREISE.

FRA STED --> TIL STED.

OM HVOR STOR PLASS DU HAR.

skriv også litt om du har god tid, anledning til og ta en avstikker, bruke litt tid på butikk og lignende.

dette er ment for å hjelpe akvarister litt utenfor de tetteste byene der utvalget ikke er størst.

her er det om å stole på selger og kjøper.
denne tråden kan være vanskelig å få igang, men det fungerer godt når det først har kommet igang.
RYKTENE SPRER SEG FORT OM HVEM EN KAN STOLE PÅ OG IKKE.....

det bør være en avtale mellom kjøper og selger og den som kjører bør holdes utenfor denne avtalen. (hvis ikke annet avtales)

det er jo også mulig at den som kjører får en liten påskjønnelse fra den som bruker forumexpressen..

håper dette er noe som folk vil ha.. ser at det er kjempenyttig på andre forum.

hvis moderator ser at dette blir eller er en lur ting å ha kan det lages en egen tråd fra startsiden på forumet.

KJØR TANKER OM DETTE TEMAET FOLKENS!!!!!!

Lasse

( mulig det er mere som må være med men dette er bare en start )
d kan jo selvfølgelig skrive om det er noe du vil ha fraktet og om det er noen som skal den veien du trenger å få fraktet ting......
Jeg er stadig ute og farter :o)

Kjører fra Akershus til Steinkjer via Trondheim, langs E6 og rv3, onsdag 13 april. Fredag 15 april kjører jeg fra Steinkjer til Tana via Sverige og Finland. Starter retur 2. påskedag, husker ikke dato i farten.

Har allerede et par avtaler om frakt til Trondheimsområdet, men har plass til fisk e.l. om noen i Trøndelag vil bestille fisk fra f. eks Aquamanias.

Har ikke tid til å kjøre lange omveier fra reiseruten min, og tar 50 - 100 kr for frakten.
Dette har jeg etterlyst flere ganger, men det har dessverre ikke vært så god respons på det.

Så i og med at dette er noe som diskuteres for øyeblikket i en annen tråd,så kan man jo håpe at det kan bli litt mer fatt i det

Hvis det er noen som reiser innom Bergen av og til hadde det vært kjekkt å vite

Supert tiltak.

Jeg reiser hjem til mine foreldre på besøk noen ganger i året. Da kjører jeg strekningen Lillehammer --> Gudbrandsdalen --> Dombås --> Åndalsnes --> Molde/Kristiansund. Eller nærmere bestemt fra Nordre Land kommune (Dokka) til Averøy.

Ellers er jeg innimellom på besøk i Kongsvinger og kan da kjøre strekningen Gjøvik --> Hamar --> Odalen eller om Elverum.

Om noen trenger noe fraktet på disse strekningene, så er det bare å ta kontakt for å høre når jeg tar neste tur.
Flott tiltak. Kjekt å se at noen kjører hit til mine trakter også.
Jeg bor i Førde (SFJ) og er tidvis i Bergen, og i Kragerø (kjører da om Hemsedal, Drammen og E-18 til Telemark)
MVH Pål
Hvis noen kjører gjennom Mo i Rana av og til, så er jeg jeg interessert! Jeg bor ikke så langt unna E6 så om noen er tidspresset e.l så kan man alltids planlegge et stopp der så slipper den som kjører å måtte knote seg gjennom bygatene og alle de tusen rundkjøringene
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap