Skuffet

Hallo igjen.
Jeg hadde et innlegg for en stund tilbake der jeg søkte etter noen som ville være med meg å starte akvarie klubb i Gjøvik regionen. Jeg lagde 100 stensiler som dyre god la i posen til de som handlet akvarie utstyr. DET HAR VÆRT NULL RESPONS. Tenk å fint det kunne være å hat et sted der vi kan møtes. Det må da finnes en person som gidder å løfte rumpa fra god stolen å hjelpe meg. Klart det er litt jobb å start opp men tenk å fint det blir etterpå. Sitte å drikke kaffe å prate akvarie, lage auksjoner, reise på turer. Så vær så snill å still opp. Det blir litt dumt å starte alene, blir litt kjedelig å diskutere med meg selv.. Så gidder ingen å hjelpe til nå så får vi sitte på vær våres tue å tro vi er utlært.

mvh
jojj
flink du er da synd jeg ikke bor i nærheten skulle ønske det var no sånt her oppe også. Nærmeste her er 4 timer unna med tog lykke til håper du får respons.
Hei

Stå på, ikke mist motet..... Jeg er en utvandra Moing, og kunne ønsket du fikk til dette.... må da være noen kar oppe på bøgda der og???

Vegard
Takk
Hallo
Tusen takk for støtten den trenger jeg............ Håper det melder seg noen..

mvh
jojj
Gir opp
Nå har jeg forsøkt ingen å ingen, å like mange svar som sist "0".
Tilfeldig bekjentskap
© Bjarne Sætrang
Reklame for plussmedlemskap