How to clean a fish tank ?!

Hva synes vi om denne karen og hans gode råd om rensing av akvariet? Legg spes merke til hva han gjør rundt 07:00

How to clean your fish tank
Hehe. Da synes jeg microbølgeovn er en bedre idè
Genialt, men lot meg stadig imponere over fiskesammensetningen...
Han gjoer jo egentlig ikke noe galt saann sett. Faktisk er jeg imponert over filtreringa hans.
Han gjoer jo ting paa en enkel maate, greit for nye akvarister.
Jeg forstår ikke helt hva slags vaskemiddel han bruker, men i en oppvaskmaskin er det gjerne glansemiddel også. Jeg hadde ikke turt å vaske akvariestein med det...
Det er klor han hiver inni vaskemaskinen (klorin).

Men ja, det er jo glansemiddel o.l i vaskemaskinen. Hvorfor ikke bare legge steinene i vasken, skrubbe de godt under rennende vann med oppvaskbørste? Tar vel for lang tid kanskje?
Det var det at han brukte klor som var så spesielt
han heller oppi en god dose aquasafe etterpå, men til tross for mindre skrubbejobb hadde jeg nok aldri tatt sjangsen på å kaste akvarieutstyret i oppvasken med klor uansett hvor mye aquasafe jeg hadde brukt (men så har ikke jeg plastplanter heller)
Det jeg reagerte mest på var vel akkurat... plastplantene... usj :P
Naa ja, han har jo hatt fiskene i 3 aar, saa jeg regner med at kloret blir vasket av med skylleprogrammet, eller noe slikt.
Plastplanter ville jeg nok heller ikke hatt, men det er en grei maate og gjoere det paa for noen, som virker litt for over-renslig for min smak..
No magic way of doin' it!

Har dere sett resten av videoserien? Overrenslig var også min tanke når han kjører maskinen en gang til med klor og klorer ned kjøkkenet.
- med såklart det unntak at han poengterer at han ALDRI rengjør bøttefilteret...

Morsome klipp
makan.....eeehehehehehheeh....roflmao
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap