Jobber natta denne uka og jobbet natt til idag, Relativt behagelig på jobben og ikke mye og gjøre, Tida går egentlig ganske fort, Klokka 05.00 Ca ringer telefon,
-Hei det er meg(Frua)
-Ja,hei, er du klar for og dra på jobben?(Meg)
-Ja, trøtt som fy men det er ikke derfor jeg ringer
-Hva er det da?
-Har du klina mye i karet nede??
-Nei, Har ikke vært oppi der på noen dager,
-Ok, Da lekker det!!
-HÆ!??!?
-Ja det lekker, Jeg ser det drypper nå.
Så da var det igang, Jeg må jo reise fra jobben, Hun legger ut håndkler rundt karet og drar, Jeg jobber bare 5 min hjemmefra så det gikk bra, På vei hjem fikk jeg mld om at det var vått langs hele lista og gulvet var vått... Flott for parkett det vel Når jeg kom hjem så var det ikke så ille som hun skulle ha det til, Ja det drypper, men det er ikke lista på gulvet hun har ment, Det var lista nede på karet(Juwel 180) som var våt, Ikke var det mye under karet heller,Som jeg fant i allefall.. Så da var det full gass, omplassere fisk, Reise til Dahls og få tilgode lapp på noen fisk, Legge filtermasse på en passende plass så noe er levende når det skal igang igjen og planter står i en bøtte.. . Så nå er karet tomt, Siliconen er skåret vekk og glasset er nesten rent, Har ikke aceton eller neglelakkfjerner, Men det kommer etterpå idag, Silicone har jeg.
Takk for den liksom...
Da var litt frustrasjon ute og nå går jeg og legger meg. Natta