Terjes tropefisk i trondheim

har fått med meg at trondheim akvarieklubb har planer om å besøke terje.

har sett på terje sin hjemmeside men finner ikke noe om hvilke fisker og hvilke priser han har ?

er det noen som vet om det finnes en liste med hviken fisk og hvilke priser terje har på sine fisker!

synes det er litt greit og vite om det er fisker av interesse der og hvor mye cash en bør ha med seg!

Lasse
Hei

Terje holder til på Forsnes på Hitra.
Han har manga akvarier i drift, og har et eget hus i 2 etasjer som er stappfulle av akvarier.
Mange forskjellige typer fisk, både vanlige typer og noen litt mer uvanlige.

Scalare, både altum og vanlig.
Bikir, tror det er praktbikir.
Sverddrager
Rødmunn-, rødnese-, kardinal-, neon-, sort-, kobber-, gulltetra.
Ancistrus, vanlig og gul.
Forskjellige typer maller, bla L-200.
Arowana
2 digre oscar
Black ghost
Div gurami (dver, gull, blå og perle)
Forskjellige typer corydoras
Gullfisk og koi
Discus i forskjellige varianter
Svart khulii
Dragefisk (utrolig sygge, men kule)
Black molly
Gullbarber
Uaru
Skråsvømmere
Ildhale
Sølvhai
Sommerfuglciklide
Kakadueciklide
Øksefisk
Buskfisk

Helt sikkert flere også, som jeg har glemt i farta.
Prisene er alt for lave.....

Bruker endel tid hos Terje, og har lært masse siden jeg ble int i akvarium for ca 1 år siden.
stjørdalsmannen
synes det er litt greit og vite om det er fisker av interesse der og hvor mye cash en bør ha med seg!

Kan bare si følgende: Ta med mer enn beregnet. Ikke sikkert du får noe cash til overs, men i tilfelle så er det bare å ta det med hjem igjen
Jeg var der lørdag for å hente et akvarium han hadde bestilt til meg, men kom hjem med både fisk, ei rot og litt til i tillegg. Skal handle mer der når jeg får igang karet.

Hva de forskjellige fiskene han har koster vet jeg ikke helt (men ganske billig er det sikkert).
Det meste er fisk fra Sør-Amerika og Asia. Han har også en del sjeldenheter og viltfanget fisk, og tar inn på bestilling.

Link:
http://terjestropefisk.no
Liten bemerkning
Kun en liten bemerkning til oppklaring:

Turen i år er ikke i regi av Trondheim Akvarieklubb, men i privat regi, som vi setter stor pris på at blir utført! Dvs: at klubben ikke har ordnet med noen felles transport eller opplegg forøvrig. Så for de som blir med denne helgen må det gå opp med antall plasser i bilene til de som kjører selv. Dette regner jeg med at Kjell har kontroll på. Akvarieklubben kommer ut med informasjon neste gang de organiserer tur i klubbens regi.

God tur til de som drar til helgen og håper på en fin opplevelse.

(jeg bygger platt på hjerkinn før vinteren)
Tilfeldig bekjentskap
© Rita Aspevik
Reklame for plussmedlemskap