På leit etter hjørneakvarie

Hei!
Beklager en mulig missledende tittel, fant ikke på noe bedre i farten.

Jeg er på desperat utskikk etter et hjørneakvarie, jeg har leitet flere timer på google, annonsert på finn og under rubrikk her på forumet.

Er det noen som har forslag til andre steder jeg kan leite, slik at jeg får tak i et hjørneakvarie så fort som mulig?
Ta en runde hos de lokale Zoo butikkene vi har her i Bergen, Sentrum Zoo har dette inne for øyeblikket og Midtun Zoo har nok også noen par forskjellige modeller å velge mellom, de har stort og godt utvalg av akvarier på lager, de he halv pris på Wromak sine...
Ser at jeg har glet noe veldig vesentlig i første posten.
Kan ikke bruke så mye på akvariet i disse tider, har lagt av rundt 1000.-
Så tviler jeg får noe særlig (nytt) hjørneakvarie for den summen.
Da får du prøve deg som "glassbøyer" og se om det funker, he he...

De hjørnekar jeg har sett brukt har nok kostet en del mer enn en tusing...
Har sett wromac hjørnekar med filter, varmekolber, bord til rett over 1000.- så burde ikke være umulig.. Det med å bøye glass, skal jeg ta med meg videre :P
For 1000 kr får du kanskje et 100 liter, maks 150 liter om du har flaks.
Er rundt 80-200l jeg er ute etter, skal bare fylle opp litt tomtom i gangen.
Er klar over at 300+ literene til wromac med buet front er svindyr, men er nok ikke noe jeg er ute etter.
Ville annbefalt å spare de 1000, og spare opp mer for så å kjøpe akvarie seinere
Har nok råd til flere nye 1-5000 litere, men har bestemt meg å bruke rundt +- 1000.- på akvariet.

Ser ikke noe hensikt å kjøpe nytt, da du får langt mer ved å kjøpe brukt.
Basert på det jeg har sett på finn andre steder i landet, skal det ikke være noe problem å finne et greit kar i den prisklassen. Problemet er bare å finne noen som selger i Bergen.
Legg ut en annonse på ønskes kjøpt rubrikken å se om evnt noen svarer deg der
Har som nevnt i den første posten laget en annonse på forumet, men får ikke noe svar. Spørs om det er så mange medlemmer som ser der. Er derfor ute etter andre gode tips om hvordan jeg kan få tak i et så fort som mulig.
Hei,

Jeg var en rask tur innom Midtun Zoo idag. Hør på Lars sier jeg

Wromak 80l hjørne ca. 400,-
Wromal 190L hjørne ca. 1000,-

Var en eller to størrelser imellom, så her burde du finne noe
Takker for svar!
Det var svært billig må jeg si! Var detet kun fore karet? Har de ekstra bord? (Eventuelt pris)
Var selv innom mittun zoo i dag klar til å kjøpe akvarie. Selve akvariene var svært billig, kan ikke si helt det samme om toppen og bord som akvariet skal stå på ...

Ikke rart de kan selge billige akvarier, når alt som er nødvendig ekstrautstyr koster så mye!
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap