Angående medlemskap i akvarieklubb

Jeg lurer på å melde meg inn i en akvarieklubb. Men hvordan virker dette? Hva plsier medlemskap å koste? Er Bergen som er aktuelt her.

Når det holdes auksjoner, må man da rope opp og by på det som selges, eller går det an å få kjøpt uten? Jeg er ikke så kjent med priser og er heller ikke så glad i å rope i store forsamlinger ....*rødme* Ser for meg sånne auksjoner på tv der man ikke forstår hvilket beløp de roper en gang hehe

Bergen
kjenner jeg ikke så godt til, men normalt er det en kombinasjon av det sosiale og networking. Det er medlemsmøter med auksjon og foredrag man kan delta på, turer som blir satt opp etc. I tillegg treffer man masse folk med samme hobby som en selv (alltid en højdare) og ofte vil en del av disse drive egen oppdrett av fisk man kanskje ikke får kjøpt i den lokale butikken.

Jeg gjetter medlemsskapet koster noen få hundrelapper i året, men kjenner ikke Bergen i så måte.

Poenget med en auksjon er å gi bud. Om auksjonarius godtar en strukket arm fremfor et rop er opp til auksjonarius. Men dette er erfaringsmessig niks problem. Auksjon hever pulsen og iveren så det å være redd for å by går over kjapt. Skremmende kjapt. Jeg ville heller vært redd for lommeboken.
Tilfeldig bekjentskap
© Elizabeth Sandvær
Reklame for plussmedlemskap