Biiitteliten forskjell i de to bordene som akvariet skal stå på.... what to do?

Har et nyinnkjøpt 54-liters kar som skal stå på 2 bord som er festa sammen. Det er sånne små, svarte ikea-bord til ca 50 kr stk om noen skjønner hva slags bord jeg mener. Bordene skal jo være like høye, men merket nå at det blir en bitteliten høydeforskjell akkurat i skjøten.... Dvs at karet vipper noen få millimeter når jeg setter det midt på disse to bordene..

Er dette krise? Bør jeg finne noe å sette under? ( jeg vil helst ha det opp i dag, utålmodig hehe). Hva kan skje, vil de kunne sprekke??. Det er ikke mye vipping asså, men nok til at jeg begynner å lure.
Siden karet bare et 54L er det ikke veldig krise, men du bør legge et liggeunderlag eller noe lignende under slik at det blir tilnærmet lik fordeling på vekten.
Var det jeg regna med egentlig.... Æsj, da må jeg vente til i morgen med å sette det opp da, ut og skaffe liggeunderlag....
Forresten, er det ramme eller helglass?
Er makent det som du har på profilen din, din 54- liters
Skal du sette et akvarium på Lack bord fra IKEA..? Håper det er noen andre bord du har, for disse tåler veeeeldig lite...
Har forsterka dem StineMari

Har også sett et 200-liters på sånne UTEN Forsterkning, de tåler mer enn de ser ut til
Oi, oki, hehe. Jeg antar at jeg er litt pysete med plassering av akvarier, her går det i heltre eller porsa. Kunne du lagt ut bilde forresten? Har en kommode fra IKEA (Malm) som jeg ikke tør å sette akvarie på, men kanskje hvis jeg forsterker det litt...
Ser at IKEA oppgir at maks belastning på et sånt bord er 25 kg.
Jeg kan legge ut på fb, for vet ikke hvordan jeg får bilde fra mobilen ut her
Jeg hadde et 30-liters kar på et av dem før, og jeg kan selv stå på et uten at det kneler..... ( jeg veier mer enn 25 kg ;p)
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap