Ønsker å kjøpe eikeblader

Har lagt ut annonse under rubrikk, men prøver meg her også.
Skulle så gjerne hatt litt eikeløv til et par corydoras grupper, så om noen har litt ekstra fra i høst vil jeg gjerne kjøpe litt!
Det er unødvendig å legge ut en post her i tillegg til i rubrikk. Forumet er for diskusjoner, ikke for kjøp/salg. Sist jeg sjekka lå det en annonse ute i rubrikk for salg av eikeblader.
Plussmedlem
Det er også unødvendig å svare folk så krasst. Vi kan alle poste litt feil eller være litt vel ivrige noen ganger......
Hvis adressen din stemmer med det som kommer opp på ditt tlf. nr. kan jeg sende deg et par pakker gratis. Har to store poser fra i høst liggende. Tror kvaliteten er fra god til medium.
Veldig snillt av deg Tetra-frelst Adressen stemmer
Tetra-frelst
Hvis adressen din stemmer med det som kommer opp på ditt tlf. nr. kan jeg sende deg et par pakker gratis. Har to store poser fra i høst liggende. Tror kvaliteten er fra god til medium.

Om du har mer på lager vil jeg også gjerne ha litt Har sendt deg en mail!
Takk
Takker for forespørslene........ Ettersom det ble litt dyrere enn jeg trodde, er jeg glad for at dere to var de eneste som svarte. Pakkene er sendt, håper kvaliteten var grei nok....... Prøv å holde slike forespørsler innenfor Rubrikk heretter.

PS! Mulig jeg får pepper for å gi ut gratis-varer nå, var faktisk ikke meningen å ødelegge for noen som selger.

PPS ! Mine løv/blad er såpass gamle at de ikke er verdt en krone........

Post-forsendelsen, derimot............
Jeg sendte deg en mail tetra-frelst. Jeg vil veldig gjerne få lov til å betale porto, bare send meg kontonummeret ditt!

Mange tusen takk for at du ville sende meg eikeblader
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap