Akvariemesse i Køge 29-30 september

Hei alle forumsmedlemmer!

Ville gjerne ha litt innspill fra dere som er litt mer enn gjennomsnittlig engasjert

Har booket meg en stand på Akvariemesse i Køge i september. Men så lurer på hva som er mest interessant for de som besøker slike begivenheter?

Er det: mulighet til å kjøpe ting? Se og røre på ting? Få informasjon?

Hvilke utstillinger finner man mest attraktive? Skal man ha en show, små foredrag?

Skal ha plass på 12 x 3 m, så dette er skikkelig stort. Evt. trenger ikke mer enn 6 m. Så lurer på om jeg bør sette opp et par foredrag i resterende område eller finne noen som vil være med og dele standen (som er egentlig skikkelig billig)? Organisatorer vil gjerne se noen som selger planter, men jeg selv gjør det ikke.

Takker for alle innspill på forhånd!
Siden du representerer ADA vil jeg si fullt oppsatte akvarier med fisk, planter osv med det tekniske utstyret som hører til. Kan tenke meg og ta turen ned og kikke.
Dette hadde vært så gøy å dra å besøke :o)

Noen som skal dit?
Takk for foreløpig tilbakemelding. Har ikke kapasitet til å ta mange akvarier, men vil gjerne sette opp et par, og vise hvordan alt fungerer fra starten av. Mener selv at det kunne ha vært nyttig for folk å se hvordan ting fungerer i virkeligheten.
Litt info finner du her

Du kan også stille sapørsmålet på dette forumet så¨får du kanskle litt flere svar .
Takk, Sølvi! Skal se på den
Nå sier alle litt større leverandører og forhandlere at messen i Køge er altfor liten. Mulig at det ikke blir lønnsomt å dra ditt.
Blir det noen større events i Skandinavia neste år kanskje? Noen som hørte noe?
Ja, kjedelig det.

Men vi skal finne en annen møteplass, kanskje i selve Norge.
Skal holde dere oppdatert.

Ellers blir det interessant å se bilder og sånt her hvis noen drar til Køge
Hvor liten er altfor liten? Betyr det at messen er for liten for de store leverandørene, eller for liten på andre måter?
Jeg tror det som menes er at den er for liten for leverandører.

Det blir jo 2 saler med alt mulig, spesielt for fiskeinteresserte. Dersom man vil selge eller kjøpe noe, så blir messen sikkert bra.

Vi ville likevel ikke satse på salg der, mer på presentasjon. Derfor blir messen litt for liten til dette. Hvis vi tenkte å selge mye, så skulle vi sikkert dra.

Nå vil selve japanske ADA at vi satser mer på å få varene deres inn i butikkene, at det blir ikke bare oss som selger dem. Så vi er nødt til å bruke mere ressurser på det.

Men hvis noen får vite om andre, litt større begivenheter, så send gjerne beskjed. Da kan vi helst komme ditt med presentasjon og alt. (skal snakke med Oslo Akvarieklubb om vi kan slå sammen noen aktiviteter kanskje neste hobby-messe i Oslo?)
Tilfeldig bekjentskap
© Ian Fuller
Reklame for plussmedlemskap