Hvilke fisk i hvilket kar ??

Trenger forslag/meninger om hvilke fisk jeg skal ha i hvilket kar.

Har nå i 130l ett palett par som har hula full av yngel. Det er snakk om maaaaaange. Det myldrer inne i hulen der. I samme kar er det 5 små paletter fra ett tidligere kull. Disse palettene var noen fisker som fulgte med når jeg kjøpte karet. Har også 2 stk små sijicaer i dette karet ( som skal få eget større kar om en liten stund ) samt en gabonreke som sjelden viser seg.Er også 3 små ancistrus L144.Høres ut som det her blir ganske overbefolket :O

100L er ett lavt langt kar. Der er det 2 store ancistrus sp. litt div corydoras er vel 14 av den sorten. samt 5 kampfisk jenter.

80L der bor 2 stk sommerfugler.

60 l 1 stk ancistrus corydoras 5 voksne (metall) med 23 yngler på 1 uke. De legger egg i ett sett. har en stor mengde i yngleboksen . ( regnet med endel mugging av eggene denne gangen også, men den gang ei. Alle untatt 3 egg klarte seg :O Og ikke nok med det men de har på nytt lagt egg som jeg ikke tok ut og regnet med det at de ble spist opp. Meeeen eeeh ser ikke til at de blir borte. Wath to do?

kampfisk guttene har egne kar så de er jo ikke noe problem

Så da er spm hvem skal bo i hvilket kar for å få det til å fungere ? Funderer litt på å flytte de som går i 130l over i den lange 100l for å gi de litt mer rom seg i mellom da det er mye lengre enn der de er nå.

Tilfeldig bekjentskap
© -mette-
Reklame for plussmedlemskap