Der gikk pumpa....!

Da sa visst pumpa mi takk for seg. Med en merkelig blanding av Prompelyd og knattring døde den brått og uventet.

Jeg har hatt den opp, det lukta svidd. Skylla den og prøvde å gjenopplive den, men til ingen nytte. Her må det en arvtager til.

Foreløpig har jeg putta oppi aquaball-pumpa og håper den skal gjøre nytten en stakket stund.

Karet det er snakk om er 120 liter Juwel record (tror jeg?). Med orginalfilter og pumpe fra Juwel. Pumpa heter Juwel Bioflow 400 (400 l/H)

Finnes dette å få kjøpt ennå eller finnes det noe alternativ (helst bedre) å sette inn?
her har du en ny ikke så spesiel dyr men kjør på lykke til

http://www.webzoo.no/default.pl?showPage=460
Nå vet jeg ikke hvilket filter Andreas linket til, men jeg vil bare fortelle at jeg er veldig fornøyd med mitt AM-TOP utvendige filter.
Jeg vil tro at reservefilteret holder inntil nytt filter er på plass. Slenger på et tips ifall du ikke har tenkt på det; la nyfilteret "gå seg til" noen uker sammen med reserven, så slipper du masse krøll i vannverdiene. Lykke til!
Ja, jeg skal la nyfilteret gå med det gamle. Nå skal karenen snart plukkes ned for flytting, så da blir det ny pumpe.

Fikk beskjed om at filterhodet som har hakket større kapasitet passer, så da blir det den versjonen.

Takk for råd og tips
Tilfeldig bekjentskap
© Trym Andreassen
Reklame for plussmedlemskap