Plante verktøy,trenger hjelp her
Postet 25.11.12 kl 15:29
Postet 25.11.12 kl 15:36
Postet 25.11.12 kl 15:41
Det var det rareste jeg har hørt! Klassifiserer de sakser som våpen nå da? Herregud for noen firkantede regler!
Jeg har handlet fra utlandet hundrevis av ganger, og faktisk også kjøpt sakser fra USA. Men de jeg har kjøpt er små sånne type brodèr-sakser til håndarbeid osv. Jeg har noen forskjellige sånne til den andre hobbyen min, og det var ikke noe som ble stoppet i tollen av de, ihvertfall.
Her må det være noe tull. Hva med å ringe tollpost Norge og snakke med de om saken, og be om forklaring og henvisning til korrekt tollregel? Så kan du slå det opp på nett og lese selv hva loven sier.
Jeg har handlet fra utlandet hundrevis av ganger, og faktisk også kjøpt sakser fra USA. Men de jeg har kjøpt er små sånne type brodèr-sakser til håndarbeid osv. Jeg har noen forskjellige sånne til den andre hobbyen min, og det var ikke noe som ble stoppet i tollen av de, ihvertfall.
Her må det være noe tull. Hva med å ringe tollpost Norge og snakke med de om saken, og be om forklaring og henvisning til korrekt tollregel? Så kan du slå det opp på nett og lese selv hva loven sier.
Postet 25.11.12 kl 15:46
Postet 25.11.12 kl 15:49
Du kan jo sjekke ut om du finner noe du liker her hos Aquaristikshop i Tyskland. Har brukt den butikken mange, mange ganger, og den er mye brukt av andre AF-brukere her også.
Postet 25.11.12 kl 15:54
Postet 25.11.12 kl 16:09