Et lite hjertesukk

Jeg klarer ikke stoppe , hvem kan hjelpe .
Jeg vil ha akvarier overalt, store og små, ett oppsett så er det på igjen, nye arter jeg gjerne skulle hatt. Det et altfor mange flotte spennende arter å finne. Sukk. Er det noen som vet en kur, nok er nok liksom, iallefall i følge min mann, jeg skulle gjerne hatt akvarie i alle rom fra gulv til tak

Hilsen en lykkelig fiske eier, det er et stort ansvar å ta vare på levende vesener, det er et privilegium
Hei Tone! Jeg føler med deg! Kjenner godt den følelsen...! Litersyken kalles d ingen kjent kur... Men mange som har det slik som deg.. Jeg planlegger stadig noe nytt... selvom jeg lovet mannen min at 900 litern garantert var den siste... phu... d er et vansklig løfte å holde! hi hi.. Trøsteklæm
Melder meg på diagnosen her... Si ifra hvis dere finner en kur:p
En "streng" mann uten litersyke hjelper veldig
Jeg får bare lov til å ha ett kar, så jeg vet at det blir bare det ene uansett hva. Det er kanskje derfor jeg funderer så veldig på hva jeg skal ha i det, hehe.
Min mann er nok litt med å synes dette er fasinerende, men han holder igjen for han vet , he he for han vet også at løsner han litt så tar jeg helt av , så han later som
He he, jepp da, begrenser seg litt med en streng kjæreste:p Men så lenge han har bil som hobby er det helt rasjonelt at jeg får ha like mange akvarier som han har biler...som akkurat nå tilsier 3 akvarier! Drømmer om stooooort Malawi-kar, men det forblir nok med drømmen (eller til vi kjøper ett annet hus med større plass).

Tone: Ha ha, rart med det der! Min kjæreste er heller ikke interessert i det hele tatt, men han dro meg med på 3 dyrebutikker for en stund siden for å finne riktig farge på honningguramiene... Så trur han syns det er litt fascinerende
Kloke kvinner holder seg med forståelsesfulle menn

Min kjæres unnskyldning for å la meg herje rundt med bøtter og slanger og bokser på kjøkkenbenken er at "jeg ser hvor glad du blir av å holde på med dette". Så jeg har staskaret fullt av yndlingsfisken hans, og mine smykker i småkar over alt ellers.

Kloke menn holder seg nemlig med forståelsesfulle kvinner
Jo da, mannen her i huset ytrer seg hele tiden om fiskene, pusler litt sånn i det skjulte. Han vil også gjerne ha ett ord med i laget når jeg kjøper fisk , og skal jeg ut og handle, tar det ikke lang tid før han står klar, selvom jeg sier jeg kan fint dra alene.

Så han er helt klart med, bare ikke så litersyk som meg, det skal være sagt, vannskifte og stell av akvariene forøvrig er ikke han domene, der går grensen vistnok
Tone Ringstad
og skal jeg ut og handle, tar det ikke lang tid før han står klar, selvom jeg sier jeg kan fint dra alene.

Hmm.. kanskje han ikke tør å sende deg avgårde alene hehe...

Han er jo bare griselur. Later som han ''lar'' deg ha fisk og at han nesten ikke er interessert slik at du tar deg av betalingen og renhold osv! Hehe, teach me master!
Hehe, ja du kan så si , men når sant skal sies så er det faktisk hans lommebok som fikk lide når jeg gikk til innkjøp av de største akvariene mine.

Tror nok han også er rimelig fasinert, men skjønner nok ikke (enda), min store lidenskap, og fasinasjon for alt som skjer i akvariene. Hvem trenger vel TV.
Nei, ikke vet jeg. Jeg har nettopp erstattet tv'en på rommet med en 60 liter hehe
Har samme diagnose, men vil ikke bli kurert! Hehe.. Heldigvis så er samboeren min også litt bitt !
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap