Et lite hjertesukk
Jeg klarer ikke stoppe , hvem kan hjelpe .
Jeg vil ha akvarier overalt, store og små, ett oppsett så er det på igjen, nye arter jeg gjerne skulle hatt. Det et altfor mange flotte spennende arter å finne. Sukk. Er det noen som vet en kur, nok er nok liksom, iallefall i følge min mann, jeg skulle gjerne hatt akvarie i alle rom fra gulv til tak
Hilsen en lykkelig fiske eier, det er et stort ansvar å ta vare på levende vesener, det er et privilegium
Jeg vil ha akvarier overalt, store og små, ett oppsett så er det på igjen, nye arter jeg gjerne skulle hatt. Det et altfor mange flotte spennende arter å finne. Sukk. Er det noen som vet en kur, nok er nok liksom, iallefall i følge min mann, jeg skulle gjerne hatt akvarie i alle rom fra gulv til tak
Hilsen en lykkelig fiske eier, det er et stort ansvar å ta vare på levende vesener, det er et privilegium
Postet 02.02.13 kl 20:35
Postet 02.02.13 kl 22:53
Endret: 02.02.13 kl 22:55
Postet 02.02.13 kl 22:56
Postet 02.02.13 kl 23:01
Postet 02.02.13 kl 23:08
He he, jepp da, begrenser seg litt med en streng kjæreste:p Men så lenge han har bil som hobby er det helt rasjonelt at jeg får ha like mange akvarier som han har biler...som akkurat nå tilsier 3 akvarier! Drømmer om stooooort Malawi-kar, men det forblir nok med drømmen (eller til vi kjøper ett annet hus med større plass).
Tone: Ha ha, rart med det der! Min kjæreste er heller ikke interessert i det hele tatt, men han dro meg med på 3 dyrebutikker for en stund siden for å finne riktig farge på honningguramiene... Så trur han syns det er litt fascinerende
Tone: Ha ha, rart med det der! Min kjæreste er heller ikke interessert i det hele tatt, men han dro meg med på 3 dyrebutikker for en stund siden for å finne riktig farge på honningguramiene... Så trur han syns det er litt fascinerende
Postet 02.02.13 kl 23:08
Endret: 02.02.13 kl 23:10
Kloke kvinner holder seg med forståelsesfulle menn
Min kjæres unnskyldning for å la meg herje rundt med bøtter og slanger og bokser på kjøkkenbenken er at "jeg ser hvor glad du blir av å holde på med dette". Så jeg har staskaret fullt av yndlingsfisken hans, og mine smykker i småkar over alt ellers.
Kloke menn holder seg nemlig med forståelsesfulle kvinner
Min kjæres unnskyldning for å la meg herje rundt med bøtter og slanger og bokser på kjøkkenbenken er at "jeg ser hvor glad du blir av å holde på med dette". Så jeg har staskaret fullt av yndlingsfisken hans, og mine smykker i småkar over alt ellers.
Kloke menn holder seg nemlig med forståelsesfulle kvinner
Postet 03.02.13 kl 01:31
Jo da, mannen her i huset ytrer seg hele tiden om fiskene, pusler litt sånn i det skjulte. Han vil også gjerne ha ett ord med i laget når jeg kjøper fisk , og skal jeg ut og handle, tar det ikke lang tid før han står klar, selvom jeg sier jeg kan fint dra alene.
Så han er helt klart med, bare ikke så litersyk som meg, det skal være sagt, vannskifte og stell av akvariene forøvrig er ikke han domene, der går grensen vistnok
Så han er helt klart med, bare ikke så litersyk som meg, det skal være sagt, vannskifte og stell av akvariene forøvrig er ikke han domene, der går grensen vistnok
Postet 03.02.13 kl 15:27
Postet 03.02.13 kl 17:28
Postet 03.02.13 kl 19:31
Hehe, ja du kan så si , men når sant skal sies så er det faktisk hans lommebok som fikk lide når jeg gikk til innkjøp av de største akvariene mine.
Tror nok han også er rimelig fasinert, men skjønner nok ikke (enda), min store lidenskap, og fasinasjon for alt som skjer i akvariene. Hvem trenger vel TV.
Tror nok han også er rimelig fasinert, men skjønner nok ikke (enda), min store lidenskap, og fasinasjon for alt som skjer i akvariene. Hvem trenger vel TV.
Postet 03.02.13 kl 19:44
Postet 04.02.13 kl 00:59
Postet 04.02.13 kl 03:17