Æsj.. hva er dette for no ekle greier?

Har et kar som ble satt opp med tørre stener som ble kokt, plastplanter som ikke har vært i bruk på lenge. Pumpa og varmekolba har heller ikke vært i bruk på lang tid. Alt dette, inkl. Plastplantene, ble lagt i kokvarmt vann. Rota hadde ligget tørt i lang tid.
Dette er et kar som det går noen syke kardinaltetra i. Det virker som de har hatt en slags innvollsnylter. Det er på bedringens vei, heldigvis
Men av en eller annen grunn kommer det no ekle greier på plastplantene og rota som jeg ikke aner hva er.
Har lagt alt dette i saltbad opptil flere ganger, men det kommer bare igjen og igjen.
Hva er dette og er det farlig for fisken...??
Kunne nesten se ut som muggent matrester uten at jeg skal si sikkert..
Eller det kan være mugne egg ,synes jeg ser et egg litt til høyre på bildet .Har du Corydoras i karet ?
Det kan jo hende det er matrester.. De får mat som er veldig finkornet fordi det er spesialmat med medisiner. Men den maten er mørkebrun. Og dette var sånn dagen etter at jeg hadde vasket alt og hatt det i saltvann.

Nei, her går det ingen andre fisker enn kardinaltetra. Dette er et sykdomskar/karantenekar.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap