På tide med en chat på akvaforum?

Jeg er å finne på #akvaforum på irc.homelien.no. Er det nok interesse så kan det bli hyggelig med en prat
Jøje meg...tror det er 15 år siden sist jeg var på irc. Har de voice og video, nå eller ? Irc er så ute. Etter irc brukte jeg Paltalk i noen år. DER er det mye folk, mange emner og grupper, og alle bekvemmeligheter
Inaktiv bruker
..ellers er det muligheter på app.net, det koster noen kroner i året men det er muligheter for private "rom" og chatte, har ikke funnet noen muligheter for video/bilde.
Irc er fremdeles med klar margin den beste måten å chatte på. Jeg har alltid en irc klient oppe og kjører.

Macfish. Hvorfor betale for en dårligere løsning.....
Du svarte ikke på spørsmålet...har irc nå voice og video ?
Vel. Om du mener om man kan snakke og se hverandre så tror jeg ikke det. Trodde du var ironisk npr du begynte å snakke om "inn" og "ut". Vi er da vel ikke tenåringer alle sammen vel?
Nei, jeg er såvisst ingen tenåring. Kan da bruke "ut" likevel.
Hvis det er som du sier, så kaller jeg ikke irc en 'chat'...men en text-chat, noe irc alltid har vært. Det er derfor jeg bruker "ut", voice har kommet til chat-program for mange år siden. Forskjellen er ganske stor, på f.eks. Paltalk kan man både høre hverandre og se hverandre i real-time.
Men da kan de programmene som bruker voice klare seg uten meg. Jeg vil ha en text chat uten bloating
Tilfeldig bekjentskap
© Hans-Georg Evers
Reklame for plussmedlemskap