Løsne midtstag i Akvastabil..?
Postet 25.10.05 kl 13:12
Endret: 25.10.05 kl 13:24
Postet 25.10.05 kl 13:16
Postet 25.10.05 kl 13:25
Synes at det er ganske mye jobb med akvastabil karene de gangene man skal skifte startere eller noe annet sånn at man må "demontere" armaturet.
Takk og lov at det ikke trenger og gjøres så ofte!
Vi gikk igjennom det prosjektet for noen uker siden så det blir forhåpentligvis en god stund til neste gang.
Takk og lov at det ikke trenger og gjøres så ofte!
Vi gikk igjennom det prosjektet for noen uker siden så det blir forhåpentligvis en god stund til neste gang.
Postet 25.10.05 kl 13:37
Postet 25.10.05 kl 13:46
Ina KristiansenSynes at det er ganske mye jobb med akvastabil karene de gangene man skal skifte startere eller noe annet sånn at man må "demontere" armaturet. Takk og lov at det ikke trenger og gjøres så ofte! Vi gikk igjennom det prosjektet for noen uker siden så det blir forhåpentligvis en god stund til neste gang.
På de nye Effect-armaturene er det ikke startere. Tenkte å kjøpe et til min gamle 530-liter. De passer visst ikke helt har jeg hørt rykter om, men det tar jeg ikke så nøye
Midstaget jeg har løsnet var for å få inn en BTN-bakgrunn. Den er selvsagt ca 2 cm for bred, så jeg må vel frem med saga også..
Postet 25.10.05 kl 13:55
Ina KristiansenSynes at det er ganske mye jobb med akvastabil karene de gangene man skal skifte startere eller noe annet sånn at man må "demontere" armaturet. Takk og lov at det ikke trenger og gjøres så ofte! Vi gikk igjennom det prosjektet for noen uker siden så det blir forhåpentligvis en god stund til neste gang.
Det finnes startere som har en betydelig lengre levetid enn vanlige, som skal skiftes ut hver gang røret byttes.
Denne gir også lengre levetid for rørene, noe som ikke akkurat er å forrakte, så ofte det er behof for utbytting i akvarier.
Tenneren jeg snakker om finner du her.
Postet 25.10.05 kl 14:19
Postet 25.10.05 kl 16:59
Postet 25.10.05 kl 21:40