Filtermedie til am-top 3336

Fikk dette filteret i gave uten filtermedier, og ønsker tips til best mulig sammensetning av filtermedie til dette.
Du kan kjøpe ett sett med filtersvamper til det, og så kjøper du heller en pose med filtervatt etter det, for da har du MAL til å skjære/klippe til dine egne filtersvamper (sparer masse penger på dette). Så trenger du filtermedie; Substrat og Slike makaronier. Jeg kjøpte Eheim sitt til mitt Fluval filter, så det heter Ehfi Mech og Substrat Pro. Vet ikke hvor mange hyller det er i den 3336èn?
Alright, takk for tips!
Er 3 hyller i dette.
Bestiller eheim substrat pro fra aquamanias, skal eg både ha fin og grov blå filtersvamp?
Hvor kjøpte du ehfi mech? amazon eller noe?
I mitt Fluval filter er det ikke blå svamper, men vet noen Eheim filter har det. Vet ikke hva det er i ditt. Men jeg mente hvite filt-filter som er første filtrering av skit og lort som kommer inn i pumpen, disse må byttes regelmessig og da lønner det seg å klippe disse til selv fra en stor pose filtvatt, tror den koster 150kr eller noe slikt, og da har du sikkert til ett års forbruk, kontra å betale 60kr for ferdig skjærte.

Jeg vil annbefale deg å bruke enten Midtun Zoo i Åsane, eller Zooservice ute på Fjell, Zooservice driver nettbutikk og. Og der har de forskjellige filtermedier. Og siden du or på Askøy så tar det bare en dag fra du bestiller til du får det, gjorde det for meg vertfall
Okei, takk for hjelp, skal sjekke ut zooservice sin side nå
Så zooservice har filtersvamp sett til filteret eg har til 79 kr, og så kjøper eg eheim bio mech og eheim substrat pro.
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap