Tanganyikanere - fôr

Jeg ser at diverse Tanganyikanere skal ha grøntfôr, men også "kjøtt" i kosten. Ikke røde mygglarver og slike ting som er så proteinrikt, det har jeg fått med meg.

Rekemix kunne de få, noe jeg godt kan lage. Har noen reker liggende i fryseren - kan Brevisene mine få litt reker selv om rekene ikke er blandet og knust med erter?

Det går for det meste på spirulinaflak og vanlig flakfôr her om dagen, skal kjøpe et par typer frossent neste gang jeg er i byen. Noe å anbefale? Artemia?
En oppskrift på reke-og erter mix og "hvordan-gå-frem med bilder" finner du her:

http://www.hagblomfoto.com/article_shrimpmix.htm
Takk, den skal jeg bruke

Noen som vet om fiskene kan få reker uten mixen så enn lenge?
Jeg gir iallefall mine tanganyika ferske reker, kutter de i små små biter og det går ned på en to tre. Rognen til rekene er de helt ville etter og! Jeg forer de med artemia, frossent, det er kjempesuksess og. Jeg har kjøpt noen store flak mer grønske!! Det og går ned med engang det og. Forer med agurk, rekemix, TetraPhyll og TetraDiskus. Litt forskjellig rett og slett,
Takk, da skal jeg mate med reker nå, lage rekemix senere og kjøpe artemia ganske snart.
Tilfeldig bekjentskap
© Jo Stenersen
Reklame for plussmedlemskap