Noen som hvet hvor mange kilo det her tåler?

Aner ikke, jeg ville kontaktet IKEA.
Syntes bordet virker robust, men skal du belaste det mye, ville jeg nok spandert på det noen møbelvinkler bare for sikkerhets skyld
trur dere det holder 2*63litere da?
Helt klart Er jo ikke så mye vekt av dette, kanskje 150Kg tilsammen

Få med det en kompis eller to, sett dere på bordet, knaker det stygt er det ikke noe å tenke på.
Har selv ett lignende bord, av eldre modell. Hadde ikke bekymret meg for å sette en 300L oppå for den del
Takker da kjekker vi det
helt sikker på at det holder 2 stk 63 litere ja. Har jobbet i møbel bransjen før (ikke at det gjør meg til ingenør da) men det holder garantert. Gjør som overnevte innlegg sier få et par kammerater til å sitte oppå-knaker det fælt s ikke kjøp men det tviler jeg på at det gjør.
Holdt bra det da kjører jeg et reef og et mosekar

eneste problem ble at karene måtte stikke ut 5cm på ver side vil det gjøre noe?
Det at karene må stikke ut er nok ikke så veldig bra for vekt fordelingen i karet...
Ville nok spandert en plate oppå bordplata, som går under hele akvarielengden, eller rett å slett funnet ett bord som er langt nok
Hva er det verste som kan skje da? sideveggene kan holde glasset uten understøtte, og det er ikke mye som stikker ut?
Blir jo fort ett ganske stort press på glasset som stikker ut, og jeg er rett for at det etterhvert kan briste.
Men det kan jo gå bra, for alt jeg vet

Om du er villig til å tørke en del liter vann, er det jo bare å prøve. Jeg er så pinglete, at jeg ikke hadde turt dette
Jeg undersøkte tv-bord hos møbelringen,de fleste tålte ikke mer enn ca 80 kg.
Dette er ikke tv bord da massivt tre

Er kanskje mulighet for og sette opp støtter på sidene?
Det er ingen vits å forsterke bordet. Det holder i massevis.
mente glassene på sidene men holder vel i massevis dette også?

jeg er Litt surrette i huet i dag
Ene karret jeg har er et oppgradert juwel 180 liter, det stikker noen cm utenfor på hverside av understellet/skapet-og jwel har løst det med en plate som er like lang som karret.
Jeg tror det holder sånn som det er for deg, så lenge det bare er noen cm-men er du usikker så legg en sponplate som stikker ut det lille som karrene gjør. Men jeg tror ikke du trenger det-haer et inebygd karr i vegge jeg(212liter) og der ble det en "liten"feil konstruksjon, så hele frontsiden stikker ca. 1 cm utenfor bordet det står på-og det ar holdt i flere år.
Tilfeldig bekjentskap
© Yu-Chia Chang
Reklame for plussmedlemskap