Ble kastet ut av akvariefurumet

Må bare fortelle det, ble kastet ut av akvarieforumet(nesten dette forumets navn bror).
Fikk påpakk om å ikke diskutere moderators moderering på forumet og den er grei-så jeg sendte dem en mail, og enden på visa var at jeg ble slettet fra forumet. Når jeg blir oppfordret til å sende mail vis jeg har synspunkter på saker og ting, g gjør det-så tåler dem ikke innholdet og sletter meg fra forumet.
Men må bare si at det er greit for meg, men blir jo litt forbanna.
glad for at det finnes flere forumer og bedre forumer, sånn som dette. Må bare "advare" mot det useriøse forumet(ihvertfall sånn jeg opplever dem).
Jeg er en ganske direkte person, men når dem ber meg sende mail og ikke tåler det. Da sier jeg HEIA Norge
Ser jo at nevnte forum har "titler" som bannet bruker o.l. under navnet til folk som har laget innlegg, nokså spes synes jeg. Da er det bedre å slette samtlige innlegg fra slike brukere dersom moderatorene mener det er grunnlag for å forby noen å skrive på et forum.
Synes i utgangspunktet banning av brukere er utidig. Slikt bør bare gjøres i ytterste nødsfall - og det kan man vel ikke si at saklig/konstruktiv kritikk er?
Historien din høres i hvertfall trist ut, Ken, selv om en sak sikkert har to sider. Trist fordi det bør være et nederlag å være nødt til å banne brukere. Og trist fordi slike hendelser skaper uro og skepsis i et relativt lite miljø - der alle burde ha felles agenda; nemlig å hygge seg med hobbyen sin!

Det er i hvertfall min mening...

Hilsen Kirsti
Har også hatt en sak med moderatorne på det forumet. For deres skyld håper jeg det er ferdig, men dersom det senere skulle oppstå noe har jeg spart på mailene jeg fikk. De var ikke spesielt koslige eller saklige i tonen. Spør bare der nå dersom jeg har noe som det er klinkende klart ja eller nei svar på.

Liker dette forumet hakket bedre, fordi det ikke er så selvhøytidlig. Man får svar på det man spør om, men man har også humoren på lur
jeg blå åsså kastet ut...
...pga at jeg syntes bolle var greit! de er helt for j****
Lealaus
Liker dette forumet hakket bedre, fordi det ikke er så selvhøytidlig. Man får svar på det man spør om, men man har også humoren på lur ;-)

Er vel en tanke innhabil, men må ærlig talt si at det ikke er mange forumene, enten det gjelder akvariehobbyen, eller annet, som kan måle seg med oss når det gjelder takhøyde, humor og ikke minst, faglig kvalitet på innleggene

Trasig for deg, Ken, at du fikk en fot i ræva for å si din mening... Du får heller bruke tiden her hos oss
Ja ja det er godt å høre at det er flere enn meg som er stemplet uroskråke! Enda så snill jeg egentlig er.

Vi får holde husfreden her i forumet og være taknemelig for kompetente moderatorer.
Helt klart Frank. Men vi Finmarkinger tåler det vettu-er jo dette forumet jeg har brukt mest da, og har hatt og har mest tillitt til.
Men blir litt sinna når man får beskjed om å ta ting på mail og etter det får et tupp i ræva-men er ikke noe stort tap for meg, så lenge jeg har dere og dette forumet.
her er det utrolig mye kunskap, mest på akvarium i norge tør jeg påstå
Det er flere enn dere som ble pælma ut derfra i sin tid

Og jeg synes det var en her i denne tråden som brukte et perfekt og beskrivende ord om "det andre forumet": selvhøytidelige.
De gir ordet "selvhøytidelig" og "høy på pæra" en helt ny mening.... Jeg har èn bestemt person i tankene.
Say no more!

Det var mitt siste ord i denne tråden, jeg nekter å engang tenke på den gjengen som regjerer der.

Måtte bare :)
Jeg bare måtte innom akvarieforum å se,men begynte et øyeblikk å lure på om jeg av gammel vane skrev akvaforum
Ikke ert på dere den gjengen der, pass dere så dere ikke blir anklaget for plagiat. Mistenkelig lik forside (for den som ikke skjønner det: dette er bare ert)
Lussi
Jeg bare måtte innom akvarieforum å se,men begynte et øyeblikk å lure på om jeg av gammel vane skrev akvaforum ;) Ikke ert på dere den gjengen der, pass dere så dere ikke blir anklaget for plagiat. Mistenkelig lik forside ;) (for den som ikke skjønner det: dette er bare ert)

Det er vel ikke så rart, all den stund det er vår gode Holger her som har laget designet begge steder Han jobber med slikt og visst er han flink vel? Det er altså han som har laget den på det andre forumet også. Så noe plagiat er vanskelig å anklage ham for

(PS! Holger, om jeg tar feil i noe her, feel free to correct me!
Dette var kjedelig, Ken - og dere andre som har fått smake det sure eplet...

Det er veldig hyggelig å høre at vi har klart å skape et inkluderende og tolerant miljø her på Akvaforum, for det er jo noe vi setter svært høyt, ved siden av det å kunne gi god og opplysende informasjon til akvarister i ulike "utviklingsstadier".

Samtidig vil vi så godt vi kan unngå konflikter med andre fora og må derfor se til at tråder som denne ikke glir over i negativ retning. Erfaring tilsier at det ikke er så mye som skal til, dessverre...

Jeg håper derfor at dere forstår at jeg stenger denne tråden.

Dersom trådstarter eller andre deltakere i tråden syns det er urimelig, så send gjerne en mail til moderator så skal jeg ta det opp til videre diskusjon med de andre
Tilfeldig bekjentskap
© Håvard Støre Andresen
Reklame for plussmedlemskap