Fisk i bøtte?

Jeg kjøpte fisk til en kompis i dag,får ikke levert dem enda,han er på overtid.Fiskene er i en bøtte,sammen med noen planter.Kan de stå slik i natt eller?Er redd det blir kaldt til dem,eller lite luft
Tror nok ikke det blir for lite o2-kommer jo ann på hvor lenge dem står der-burde greie det fram til imorgen tidlig-men varmen er det være med-går jo f.eks ann å sette bøtten på badet-vis du ikke er av dem som har badstue temp der da
Det var jo lurt,jeg kan jo sette bøtta på varmekablene
Liss Nilsen
Det var jo lurt,jeg kan jo sette bøtta på varmekablene:)

Da bør du vite hvor varmt det faktisk er der.. Det er verre med for varmt enn for kaldt!

Jeg ville nok heller bare plassert bøtta i et rom det ikke er så kaldt. Vanlig romtemperatur holder for en natt det.
Nå var han heldigvis og hentet de

Mine egne nyinnkjøpte fisker er kommet i karet,de utforsker som bare det.All guppyen står helt i overflata,er det normalt tro? Og jeg tror 2 av hunn-guppyene er gravide(stooore mager---hva var dette med sort flekk?)
Kjøpte to oransje seilfinnemolly også,en hunn som er rund som en ballong,sikkert gravid,og en hann med FLOTT seil
Og 10 neontetra til,så NÅ er karet flott!!

Håpte på å få tak i hornblad,men *sukk*...det var det ingen som hadde
Guppy, og andre levendefødere, befinner seg svært ofte med snuten oppe i vannskorpa. Dette er helt normalt, dem er bare på leiting etter mat

Morsomt med nye fisk! Du får bare mase på butikkene om hornblad, så får dem sikkert tak i dette.
Eller kanskje det er noen som kan sende deg litt av denne? Følg med på annonsene over planter for salg
Tilfeldig bekjentskap
© Johnny Jensen
Reklame for plussmedlemskap